کد خبر : 1786324 | 26 مهر 1400 ساعت 17:01 | 7.7K بازدید | 3 دیدگاه

صلاح باورنکردنی است

فن‌دایک: قدرت لیورپول را به رخ اتلتیکو می‌کشیم

مدافع هلندی معتقد است لیورپول در بهترین فرم قرار دارد و با یک محمد صلاح آماده، به منظور شکست اتلتیکو راهی مادرید خواهند شد.

فن‌دایک: قدرت لیورپول را به رخ اتلتیکو می‌کشیم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول پس از دو پیروزی برابر میلان و پورتو، حالا به فکر سومین پیروزی در دور گروهی لیگ قهرمانان است تا مسیر صعودش به دور یک هشتم نهایی را هموار کند. قرمزها خاطره خوشی از آخرین رویارویی با اتلتیکو ندارند ولی ویرژیل فن دایک معتقد است که مهیای این بازی دشوارند و برای سه امتیاز به مادرید می روند.

 

 

1655439

 

 

مدافع هلندی فصل گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داد ولی حالا نظم خاصی به خط دفاعی لیورپول بخشیده است. او به خبرنگاران گفت:« یک پیش فصل طولانی داشتم و حالا حس می کنم، هر بازی بهتر و بهتر می شوم. سال هاست با همین بازیکنان در لیورپول هستیم و به خوبی از بازی هم شناخت داریم. هدف مان بازگرداندن لیورپول به روزهای اوجش در اروپاست و می خواهیم قهرمانی سال 2019 را تکرار کنیم.»

 

فن دایک در مورد وضعیت بدنی خود گفت:« می خواهم برای تیم باشگاهی ام و نیز تیم ملی هلند، مهره مفیدی باشیم و بهترین بازی ها را انجام دهم. همه می دانند که بازگشت از مصدومیت رباط صلیبی چقدر سخت است ولی فکر می کنم توانسته ام به فرم خوبم برگردم.»

 

 

1650077

 

 

اتلتیکو:« نیاز به انگیزه مضاعف نداریم چرا که لیگ قهرمانان شاخص ترین و ارزشمندترین جام اروپایی در رده باشگاهی است و به خودی خود انگیزه هر بازیکنی را بالا می برد. به مادرید می رویم تا کیفیت بالای مان را به رخ حریف بکشیم. می دانیم اتلتیکو چه حریف سرسختی است و بازی دشواری پیش رو خواهیم داشت.»

 

فرم لیورپول:« نتایج خوبی در لیگ برتر و چمپیونزلیگ کسب کرده ایم و این همان چیز بود که انتظارش را داشتیم. البته اگر به بازی های مان نگاه کنید، متوجه می شوید که هنوز جا برای بهتر شدن داریم. برای پیروزی در بازی فردا باید بهترین بازی را انجام دهیم. از تک تک دقایق لذت ببریم و مشخصا حریف را ساده نگیریم.»

 

 

1655438

 

 

درخشش محمد صلاح:« او این روزها عالی کار می کند. صلاح مهاجمی بزرگ با قابلیت هایی باورنکردنی است و در سال های اخیر، به طور پیوسته ارزش هایش را ثابت کرده است.»

 

دیدگاه‌ها