کد خبر : 1786362 | 26 مهر 1400 ساعت 20:17 | 17.6K بازدید | 3 دیدگاه

سرمربی امارات از اخراج فرار کرد

فدراسیون فوتبال امارات تصمیم گرفت تا به برت فان مارویک سرمربی تیم ملی این کشور برای ادامه همکاری اعتماد کند.

سرمربی امارات از اخراج فرار کرد

به گزارش "ورزش سه"، نتایج ناامید کننده امارات در مرحله مقدماتی جام جهانی و کسب 3 تساوی برابر عراق، سوریه و لبنان و شکست برابر ایران باعث شد تا فدراسیون فوتبال این کشور امروز جلسه ای را درخصوص وضعیت تیم ملی این کشور و ادامه همکاری با فان مارویک برگزار کند که در این جلسه با اعتماد مجدد به این مربی، شک و تردیدها در مورد برکناری سرمربی کهنه کار را از بین برد.

 

فدراسیون فوتبال امارات عصر امروز در بیانیه ای که به صورت تلویزیونی و توسط شیخ راشد بن حمید النعیمی رئیس اتحادیه فوتبال امارات منتشر شد، اعلام کرد که "مشتاق ثبات در تیم ملی و ادامه حمایت از سرمربی" است. شیخ راشد ادامه داد: فدراسیون فوتبال امارات با فان مارویک بر سر بسیاری از جنبه های مربوط به تیم ملی بحث و تبادل نظر کرد که این مباحث شامل موضوعاتی چون برنامه لازم برای آمادگی جهت شرکت در مسابقات، لیست بازیکنان، روش بازی، نکات فنی و سایر موارد بود.

 

او ادامه داد: فان مارویک نتایج ضعیف را با ضعف نیمکت و عدم آمادگی برخی بازیکنان و عملکرد ضعیف آنها با توجه به کیفیتی که در دیدارهای قبلی داشته اند، توجیه کرد. ما در جلسه هیئت مدیره گزارش کمیته تیم های ملی را بررسی کردیم و با مربی تیم ملی بحث کردیم. ما به توانایی های بازیکنان و کادرفنی که جزو بهترین ها هستند، اطمینان داریم و تلاش و جدیت بالای خود را برای دستیابی به ثبات فنی برای همه رده های تیم های ملی تأیید می کنیم.

 

1655494

دیدگاه‌ها