کد خبر : 1786379 | 26 مهر 1400 ساعت 22:06 | 14.8K بازدید | 1 دیدگاه

ابهام بزرگ؛ ستاره هلندی یووه به زنیت می رسد؟

ماتیاس دی لیخت، مدافع هلندی یوونتوس، مصدومیت خاصی ندارد اما در عین حال حضور او در دیدار مقابل زنیت در هاله‌ای از ابهام است.

ابهام بزرگ؛ ستاره هلندی یووه به زنیت می رسد؟

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در حالی شب گذشته موفق شد در یک بازی بسیار سخت و مهم بر رم غلبه کند که مدافع هلندی این تیم یعنی ماتیاس دی لیخت به دلیل مصدومیت در این مسابقه حاضر نبود؛ موضوعی که باعث شده حالا حضور این بازیکن در دیدار مقابل زنیت سن پترزبورگ نیز در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

 

البته بر اساس آزمایش هایی که باشگاه یوونتوس روی پای مصدوم ماتیاس دی لیخت انجام داده، آسیب دیدگی این بازیکن جدی نیست اما هنوز مشخص نیست که آیا این مدافع جوان قادر به همراهی تیم ماسیمیلیانو آلگری در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم روسیه‌ای زنیت خواهد بود یا خیر.

 

 

1655511

 

 

همچنین دی لیخت حتی امروز به شکل انفرادی و بدون مشکل تمرین کرد تا نگرانی‌ها در مورد او تا حدود زیادی برطرف شود. با وجود همه خوشبینی ها درمورد ماتیاس دی لیخت اما توتومرکاتو مدعی شده حضور این بازیکن در مقابل زنیت با تردید روبرو است و در واقع ممکن است که مکس آلگری خیلی روی این بازیکن ریسک نکند.

 

گفتنی است یوونتوس در حالی چهارشنبه شب در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف زنیت خواهد رفت که در دو بازی قبلی خود مقابل مالمو و چلسی به پیروزی رسیده و برد برابر تیم روسیه ای می تواند تا حدود زیادی صعود بیانکونری به مرحله حذفی چمپیونزلیگ را قطعی کند.

دیدگاه‌ها