کد خبر : 1786474 | 27 مهر 1400 ساعت 13:29 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

توافق اولیه بارسلونا و فاتی برای تمدید قرارداد

مدیران باشگاه بارسلونا در تلاش هستند تا قرارداد آنسو فاتی، ستاره جوان این تیم، را تمدید کنند.

توافق اولیه بارسلونا و فاتی برای تمدید قرارداد

به گزارش "ورزش سه"، مدیران باشگاه بارسلونا از هفته‌ها قبل تلاش‌های خود را برای تمدید قرارداد با آنسو فاتی آغاز کرده بودند و روزنامه موندو دیپورتیوو سه‌شنبه صبح از برگزاری جلسه‌ای بین متئو آلمانی، مدیر ورزشی بارسا، با ژرژ مندس، مدیربرنامه این بازیکن، خبر داده است.

گفته می‌شود که این جلسه در پورتو برگزار شده و توافق اولیه برای تمدید قرارداد این بازیکن نیز حاصل شده است. مدت زمان این قرارداد هنوز مشخص نیست، هرچند پدری چند روز قبل قراردادی را تا سال 2026 به امضا رساند و انتظار می‌رود که برنامه بارسا برای فاتی نیز همین باشد.

جایگاه آنسو در این تیم پس از جدایی مسی تغییر کرد و او حالا یکی از بازیکنان مهم به شمار می‌رود. او ستاره درخشان آینده باشگاه است و اهدای شماره 10 به او اقدامی کاملا نمادین در راستای همین باور بوده است.

 

1655147

 

ژرژ مندس هفته گذشته در بارسلونا حضور داشت اما به نظر می‌رسید که هنوز توافقی شکل نگرفته و مذاکرات همچنان ادامه پیدا خواهد کرد. هرچند با توجه به برگزاری اجلاس سالانه باشگاه، لاپورتا تمام توانش را برای حضور قدرتمندانه در این رویداد و دفاع از برنامه‌هایش گذاشته بود.

اما متئو آلمانی برگزاری مذاکرات را برعهده گرفته و به پرتغال سفر کرد تا توافق قابل قبولی را برای باشگاهش به دست آورد و قرارداد این بازیکن را که در سال 2022 به پایان می‌رسد تمدید کند.

آنسو فاتی صراحتا به مندس اعلام کرده بود که هیچ پیشنهاد دیگری را از هیچ باشگاه اروپایی بررسی نکند و تمام تمرکزش روی مذاکره با بارسلونا باشد، چرا که این بازیکن قصد دارد سال‌های متمادی با پیراهن این تیم به میدان برود.

تمدید قرارداد با این ستاره جوان می‌تواند اتفاقی خوشحال کننده برای هواداران بارسلونا باشد که در ماه‌های اخیر از شنیدن مداوم خبرهای بد و ناامیدکننده از این باشگاه خسته شده‌اند.

دیدگاه‌ها