کد خبر : 1786499 | 27 مهر 1400 ساعت 15:37 | 7.3K بازدید | 1 دیدگاه

ترکیب 11 نفره شهر خودرو برای جدال با آلومینیوم؛

اعلام ترکیب شهرخودرو مقابل آلومینیوم

ترکیب تیم فوتبال شهر خودرو خراسان برای دیدار هفته نخست مقابل آلومینیوم اراک مشخص شد.

اعلام ترکیب شهرخودرو مقابل آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"، علی‌رغم خرید بازیکنانی همچون مجتبی بیژن، محسن ربیع‌خواه، مهدی شریفی، میلاد کمندانی، منصور باقری و ... تیم فوتبال شهر خودرو خراسان لیگ بیست و یکم را بدون حضور این بازیکنان در فهرست خود آغاز خواهد کرد؛ علت این اتفاق هم بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی شهرخودرو به دلیل شکایت استفان کوزین مربی ایتالیایی است.

 

عنابی‌پوشان مشهدی با هدایت محمدرضا مهاجری کمتر از یک ساعت دیگر در نخستین گام بایستی در خانه و در ورزشگاه امام رضا(ع) به مصاف آلومینیوم اراک بروند.

 

در خط دروازه باتجربه‌ترین بازیکن شهر خودرو به میدان می‌رود؛ کاپیتان اول مشهدی‌ها یعنی سعید جلالی‌راد امروز سنگربان تیم مشهدی مقابل آلومینیوم خواهد بود و در بازگشت دوباره به مشهد، بدون‌تردید با توجه به مشکلاتی که تیمش در ترکیب دارد، روز سختی را خواهد داشت. مضاف بر آن‌که وظیفه رهبری تیم در داخل زمین را هم برعهده دارد.

 

زوج خط دفاعی شهر خودرو با حضور احسان حسینی و حسام پورهاشم شکل خواهد گرفت؛ حسینی و پورهاشم هر دو تجربه بازی در دفاع میانی را دارند، هر چند که پورهاشم پست تخصصی‌اش دفاع چپ است اما با این‌حال دو بازیکن جوان در قلب دفاع شهر خودرو بایستی مقابل خط حمله آلومینیوم از دروازه تیمشان دفاع کنند.

 

در سمت راست خط دفاعی محمدرضا مهاجری به ابوذر صفرزاده اعتماد کرده و آزاد جعفرزاده در سمت چپ خط دفاعی به میدان خواهد رفت.

 

سیستم مورد علاقه مهاجری در دوران مربیگری‌اش، 1-3-2-4 بوده و برای بازی امروز هم این سیستم را مهاجری در دستور کار قرار داده است؛ برای تکمیل زوج هافبک میانی شهر خودرو، امیر حسین کریمی که ساز جدایی از شهر خودرو را کوک کرده بود اما در این تیم ماندنی شد در کنار علی طاهران که جزو بازیکنان آماده و سرحال عنابی‌پوشان است، با نظر مهاجری به میدان خواهند رفت.

مهرداد بایرامی و امیرحسن جففری دو وینگر شهر خودرو در مسابقه امروز مقابل آلومینیوم اراک خواهند بود و محمد محمدزاده هم در پست هافبک پشت مهاجم از سوی مهاجری به کار گرفته شده است.

 

در نوک پیکان خط حمله هم محمدرضا مهاجری دست بازی نداشته از میان معراج پورتقی و رحمان جعفری به جعفری اعتماد کرده و او را در ترکیب اولیه قرار داده است.

 

ترکیب شهر خودرو مقابل آلومینیوم اراک:

سعید جلالی‌راد، احسان حسینی، حسام پورهاشم، ابوذر صفرزاده، آزاد جعفرزاده، امیرحسین کریمی، علی طاهران، مهرداد بایرامی، امیرحسن جعفری، محمد محمدزاده و رحمان جعفری.

دیدگاه‌ها