کد خبر : 1786545 | 27 مهر 1400 ساعت 19:24 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

در ضربات آخر مشکل داشتیم؛

خطیبی: تیم برتر میدان ما بودیم اما پیروز نشدیم

سرمربی تیم آلومینیوم اراک معتقد است که تیمش نمایش خوبی داشته و تیم برتر میدان آمده اما مهاجمان این تیم در ضربات آخر دچار مشکل بوده‌اند.

خطیبی: تیم برتر میدان ما بودیم اما پیروز نشدیم

به گزارش "ورزش سه" رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس از پایان نخستین دیدار تیمش در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر مقابل شهر خودرو در مشهد، درباره عملکرد سفیدپوشان آلومینیوم گفت: فکر می‌کنم با فوتبالی که همه مشاهده کردیم، از همه لحاظ تیم ما برتر بود؛ از مالکیت توپ گرفته تا موقعیت سازی، تیم برتر میدان بودیم و شکل بازی دست ما بود. بازی به شکلی جلو می‌رفت که ما دوست داشتیم، اما در یک سوم هجومی و خط حمله، درست عمل نکردیم که در بازی اول آن استرس طبیعی است و شاید هم کمی ناهماهنگی داشتیم.

 

خطیبی با ابراز رضایت از نمایش شاگردانش گفت:  از شکل بازی تیمم راضی هستم، اما در ضربات آخر مشکل داشتیم که در بازی اول، برای همه سخت است. باید محتاط بازی کرد و با اینکه دوست نداشتیم شکست بخوریم، اما از نظر فنی تیم برتر میدان بودیم.

 

سرمربی آلومینیوم اراک در واکنش به مشکلات تیم پدیده گفت: من در فوتبال خراسان بودم و می‌دانم اینجا پتانسیل خوبی دارد. ما هم مثل تیم مقابل، سه چهار بازیکن داشتیم که کارت بازی آنها به دلیل مشکل اداری صادر نشد. ما هم این مشکل را داشتیم. با این حال، نباید فوتبال مشهد اینطور باشد و باید فراتر از این برود. این استادیوم به این زیبایی که البته کیفیت چمن خوبی نداشت، باید تیم قدرتمندی هم داشته باشد. امیدوارم مسئولان بتوانند مشکلات را حل کنند.

 

رسول خطیبی درباره اعتراضات به عملکرد داور در پایان مسابقه و اختلاف با رضا مهاجری سرمربی تیم شهر خودرو گفت: در مورد داوری قرار است صحبتی انجام ندهیم؛ با آقای مهاجری هم رفیق هستم و بحثی نداشتیم.

دیدگاه‌ها