کد خبر : 1786548 | 27 مهر 1400 ساعت 19:27 | 75.8K بازدید | 2 دیدگاه

زیزو فقط یک هدف دارد؛

کریس رونالدو پیشنهاد داد؛ اما زیدان رد کرد!

زین الدین زیدان، سرمربی سابق رئال مادرید پیشنهاد منچستریونایتد برای حضور در این باشگاه را رد کرده است.

کریس رونالدو پیشنهاد داد؛ اما زیدان رد کرد!

به گزارش "ورزش سه"، در پایان فصل گذشته بود که زین الدین زیدان برای دومین بار از رئال مادرید جدا شد. در این چند ماه و به خصوص در هفته های اخیر اخباری در مورد تمایل تیم های متمول از جمله پاری سن ژرمن و اخیرا نیوکاسل به همکاری با زیدان منتشر شد که البته هیچ کدام هم به سرانجامی نرسید. حالا به نظر می رسد این سرمربی باتجربه پیشنهاد منچستریونایتد را نیز رد کرده و تنها برای آینده مربیگری خود یک هدف دارد و آنهم حضور روی نیمکت تیم ملی فرانسه است.

 

1655742

 

ادواردو ایندا، خبرنگار اسپانیایی ضمن اعلام این خبر مدعی شد این کریستیانو رونالدو بوده که پیشنهاد حضور زیدان روی نیمکت منچستریونایتد را به مدیران این باشگاه داده، اما سرمربی پرافتخار فرانسوی تمایلی به حضور در عرصه باشگاهی و قبول این پیشنهاد نشان نداده است. احتمالا بهترین روزهای دوران ورزشی رونالدو زیر نظر زیدان رقم خورد و او در کنار این سرمربی فرانسوی سه سال متوالی لیگ قهرمانان را فتح کرد.

 

به نظر می رسد رویای زیدان مربیگری تیم ملی فرانسه است و اگرچه مدیران منچستریوناید دو برابر دستمزد زیزو در رئال مادرید را به دست آورده اند به او پیشنهاد داده اند، اما این سرمربی تمایلی به حضور در لیگ برتر نداشته و این پیشنمهاد را رد کرده است. جالب اینجاست در صورت قبول این پیشنهاد، زیدان در یونایتد پردرآمدترین سرمربی جهان به همراه دیگو سیمئونه در اتلتیکو مادرید تبدیل می شد، اما او علاقه ای به قبول این پست نشان نداده است.

 

به نظر می رسد حدود یک سال دیگر زیدان روی نیمکت تیم ملی فرانسه قرار خواهد گرفت. قرارداد دیدیه دشان با این تیم در پایان جام جهانی 2022 قطر تمام می شود و اخبار حاکی از تمایل زیرو به حضور در عرصه ملی و هدایت تیم ملی کشورش در سال های پیش رو است.

 

1603859

دیدگاه‌ها