کد خبر : 1788560 | 07 آبان 1400 ساعت 13:52 | 11.5K بازدید | 7 دیدگاه

زیدان در انتظار نشستن روی نیمکت تیم ملی فرانسه

زین الدین زیدان، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، علاقه زیادی به قبول هدایت این تیم دارد.

زیدان در انتظار نشستن روی نیمکت تیم ملی فرانسه

به گزارش "ورزش سه"، زیدان پس از جدایی از رئال مادرید در پایان فصل گذشته همچنان از دنیای فوتبال دور است و در کنار خانواده‌اش وقت می‌گذارند.

او در طول تابستان عکس‌های بسیاری از سفر به همراه همسر و گاهی فرزندانش منتشر کرد که نشان می‌داد تصمیم دارد پس از سال‌ها حضور متوالی در فوتبال، کمی از زمانش را به تفریح در کنار خانواده اختصاص دهد.

با این حال شایعاتی درباره پیشنهاد باشگاه‌های مختلف به او در رسانه‌ها مطرح می‌شد. از علاقه یوونتوس به حضور او در تورین گرفته تا گمانه‌زنی‌های جدی در روزهای اخیر درباره احتمال جذب او توسط مدیران منچستریونایتد به عنوان جانشین سولسشر که تحت شدیدترین فشارها قرار دارد.

 

1597078

 

اما ژولیان لورانس،کارشناس فوتبال فرانسه در ESPN، مدعی شده که زیدان منتظر است تا شرایط حضورش روی نیمکت تیم ملی این کشور فراهم شود.

دیدیه دشان از سال 2012 تا به حال هدایت تیم ملی فرانسه را برعهده دارد اما قرارداد او با فدراسیون فوتبال این کشور پس از جام جهانی 2022 قطر به پایان می‌رسد و احتمال دارد که این پایان همکاری آنها با یکدیگر باشد.

زیدان در دوران بازی خود موفقیت‌های بسیاری را با تیم ملی کشورش به دست آورد و موفق شد بیش از 100 بازی با پیراهن فرانسه انجام داده و قهرمانی در جام جهانی و جام ملت‌های اروپا را نیز با این تیم تجربه کند.

او در دوران مربیگری نیز کارنامه درخشان و قابل قبولی را از خود به جای گذاشته است چرا که در طول پنج فصل حضورش در رئال مادرید موفق شد سه قهرمانی در لیگ قهرمانان و دو قهرمانی در لالیگا به دست آورد.

دیدگاه‌ها