کد خبر : 1786549 | 27 مهر 1400 ساعت 19:26 | 10.1K بازدید | 1 دیدگاه

سقف قراردادمان یک میلیارد تومان است؛

مهاجری: لطفا تیم را وارد دعواهای سیاسی نکنید

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو خراسان قدردانی ویژه‌ای از عملکرد شاگردانش در مقابل آلومینیوم اراک داشت و گلایه‌ای نسبت به حواشی پیرامون تیمش داشت.

مهاجری: لطفا تیم را وارد دعواهای سیاسی نکنید

به گزارش "ورزش سه" رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو که امروز به دلیل عدم صدور کارت مربیگری‌اش روی سکوها حضور داشت و دستیار هادی عقیلی روی نیمکت بود، در نشست خبری پس از بازی مقابل آلومینیوم که با نتیجه بدون گل به پایان رسید، در گفتگو با خبرنگاران از زحمات شاگردانش در مسابقه امشب قدردانی کرد و گفت: دیروز درگیر ثبت قراردادها بودیم و به همین دلیل نتوانستم در نشست خبری شرکت کنم. چیزی ندارم درباره شرایط و تیم‌مان بگویم. شروع کار ما، آن چیزی که کار کرده بودیم و انتظار داشتیم نبود. هر چقدر که بچه‌ها کار کرده بودند، باید به غیرت و تعصب آنها آفرین گفت و دست‌شان را بوسید.

 

مهاجری با اشاره به پیشنهادی که از نفت آبادان داشته گفت: شرایط ما به لحاظ میزبانی با اراک تفاوتی نداشت و بچه های ما در این زمین تمرین نکرده بودند. من از نفت آبادان هم پیشنهاد داشتم، اما مدیون فوتبال شهرم هستم  و آمدم که کمک کنم.

 

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو در واکنش به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی تیم پاسخ داد: پنجره تیم الان بسته است، ما سه بازیکن را در پست های غیر تخصصی به کار گرفتیم و تنها یک گلر داشتیم.  در حال حاضر پنجره تیم بسته است و باید جلسه بگذاریم و در این خصوص صحبت کنیم. من فردا به تهران می‌روم و با حمیداوی جلسه خواهم داشت. ساختار باشگاه ایراد دارد و نمی‌خواهم کسی را تبرئه کنم و فقط دلم برای فوتبال شهرم می‌سوزد.

 

او با اشاره به حضور عقیلی در کادرفنی تیم شهر خودرو توضیح داد: شما حساب کنید عقیلی از کجا و برای چه به مشهد آمده است؟ به خاطر احترامی که به من قائل بود، آمد. خود من هم نمی خواستم قرارداد ببندم، اما دیدم عقیلی به تنهایی می‌خواهد چه کار کند. آمدم و امروز هم اگر بازی نمی‌کردیم 3 بر صفر می‌شد. در این میان چه کسی ضرر می‌کرد، غیر از فوتبال مشهد.

 

مهاجری درباره اختلافات میان هیات فوتبال و مدیریت باشگاه گفت: فوتبال ابومسلم یا سیاه جامگان که با چه تلاشی آن را به لیگ برتر آوردیم، الان کجا هستند؟ اختلافی که بین مالکیت وجود دارد باید کدخدامنشانه حل شود. متاسفانه برخی آتش بیار معرکه هستند. تیم به مالکیت گذشته بازگشته است. یا نباید بدهید و یا وقتی دادید، باید مشکلات حل شود. این خودزنی است.

 

وی افزود: تیمی که امروز بازی کرد، یک بازی تدارکاتی هم نداشت. در 14 بازیکن امروز 2 نفر با مصدومیت 70 درصد بازی کردند. آنها به پیراهن تیم شان عرق دارند. من نیامده ام که وارد دعواهای سیاسی شوم و دلم برای فوتبال می‌سوزد؛ اعتبار فوتبال خراسان این نیست. نباید با تیم هایی که هم تراز ما هستند از تساوی در شهرمان راضی و خوشحال باشیم. باید خودمان را قویتر کنیم. فوتبال نه برای من است و نه هیات فوتبال، بلکه برای مردم شهر است. غر زدن و ایراد گرفتن خیلی راحت است، اما با چه دیدگاهی نقد کنید، مهم است.

 

محمدرضا مهاجری در بخش پایانی صحبت‌های خود با درخواست پایان دادن به اختلافات و حواشی گفت: به جای تحقیر یکدیگر به هم کمک کنیم. بازیکنی که قرارداد دارد چرا باید خودش را سرباز کند؟ این دقیقا ضعف فدراسیون فوتبال است. مگر ما چقدر ظرفیت داریم که بازیکنان به این شکل بروند؟ رضا جبوری کجاست؟ من روی آنها حساب کرده بودم که آمدم. تیمی که من بستم سقف شان یک میلیارد است.

دیدگاه‌ها