کد خبر : 1786582 | 27 مهر 1400 ساعت 21:27 | 15.7K بازدید | 9 دیدگاه

دهمین‌گل دوران فوتبالی امید در لیگ برتر؛

نورافکن فصل جدید را با رکوردشکنی آغاز کرد

هافبک تیم فوتبال سپاهان در شرایطی گل نخست تیمش را به ثمر رساند که به لحاظ فردی نیز به یک رکورد جالب‌توجه دست پیدا کرد.

به گزارش "ورزش سه" امید نورافکن هافبک ملی‌پوش طلایی‌پوش اصفهانی که در بازگشت از اردوی ملی با نظر محرم نویدکیا در ترکیب اولیه سپاهان برای مصاف هفته نخست فصل جدید لیگ برتر مقابل مس رفسنجان قرار گرفت، توانست بار دیگر شایستگی‌های خود را نشان بدهد و این‌بار در قامت گلزن با پیراهن سپاهان درخشید.

 

نورافکن که در استقلال زیر نظر علیرضا منصوریان شکوفا شد و می‌توان گفت به فوتبال ایران معرفی شد، در سه سال حضورش در استقلال که بیشتر در قامت دفاع چپ و یا هافبک دفاعی به کار گرفته می‌شد، توانست 4 گل بزند.

 

 

1655782

 

 

 

او پس از رفت و برگشت به فوتبال بلژیک، فوتبال رو به جلوتری از خود نشان داد و این روزها در ترکیب سپاهان در نقش دفاع چپ از سوی محرم نویدکیا به کار گرفته می‌شود؛ نورافکن توانایی بازی در پست هافبک چپ را دارد و بارها با نفوذهای خود نیز برای حریفان دردسرساز می‌شود.

 

مدافع-هافبک 24 ساله سپاهان در لیگ نوزدهم که به صورت قرضی در سپاهان بازی می‌کرد، توانست برای تیم امیر قلعه‌نویی 3 گل بزند و فصل گذشته نیز برای طلایی‌پوشان در لیگ بیستم 2 بار گلزنی کرد تا شمار گل‌های لیگ برتری او به عدد 9 برسد.

 

 

 

1655781

 

 

امید نورافکن امروز و در افتتاحیه لیگ بیستم، در لحظات پایانی نیمه نخست جدال سپاهان-مس رفسنجان توانست در میان اشتباه مدافعان مس رفسنجان دهمین گل خود در لیگ برتر را هم به ثمر برساند و شمار گل‌های باشگاهی خود در لیگ برتر فوتبال ایران را دو رقمی کند؛ گلی که زمینه‌ساز پیروزی شیرین و 3 امتیازی شاگردان نویدکیا در گام نخست لیگ بیست و یکم بود.

دیدگاه‌ها