کد خبر : 1786616 | 27 مهر 1400 ساعت 23:57 | 12K بازدید | 1 دیدگاه

ناظری: مشکل قطعی برق واحد سیار بوده نه ورزشگاه؛ 

توضیح باشگاه سپاهان در مورد دلیل قطعی برق

مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان توضیحاتی در رابطه با دلیل قطع تصاویر تلویزیونی دیدار دو تیم سپاهان و مس رفسنجان ارائه کرده است.

توضیح باشگاه سپاهان در مورد دلیل قطعی برق

به گزارش "ورزش سه"، دیدار روز سه شنبه سپاهان و مس رفسنجان در حالی با نتیجه 2 بر صفر به سود طلایی پوشان اصفهانی خاتمه پیدا کرد که از دقیقه 60 تا 77 بینندگان تلویزیونی به دلیل قطع مکرر تصاویر، نتوانستند در جریان جزئیات این مسابقه قرار بگیرند.


ساعتی پس از این مسابقه علی ناظری مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان در گفتگویی با "ورزش سه" مشکل پیش آمده را اینطور توضیح می‌دهد:« برق ورزشگاه نقش جهان هیچ مشکلی در بازی نداشت و اینطور نیست که برق ورزشگاه باعث این اختلال بوده باشد. این موضوع ربطی به مجموعه باشگاه سپاهان و ورزشگاه نقش جهان ندارد و به دلیل قطعی برق واحد سیار صدا و سیما بوده است.» 


او سپس در مورد چگونگی تامین برق ورزشگاه نقش جهان که چند سال پیش مشکلاتی را ایجاد کرده بود، توضیح داد:« برق ورزشگاه نقش جهان الان با یک پست اداره می شود. همچمنین دو ژنراتور 500 کیلوواتی و 750 کیلوواتی نیز وجود دارد که حتی اگر برق ورزشگاه قطع شود، این دو ژنراتور در یک دقیقه برق ورزشگاه را تامین خواهند کرد. برق ورزشگاه در حال حاضر شرایطی دارد که اگر قطعی برق هم در یک پست ایجاد شود، برق ورزشگاه بلافاصله به پست دیگری منتقل می‌شود و با این شرایط محال است که برق ورزشگاه نقش جهان قطع شود. حداکثر زمانی که در صورت قطعی برق در نقش جهان خواهیم داشت، یک دقیقه است که این مشکل یا با پست جایگزین رفع می‌شود یا با دو ژنراتوری که در ورزشگاه برای شرایط اضطراری تعبیه شده است.» 


او در مورد ویژگی‌های ورزشگاه نقش جهان نیز صحبت کرد و در این مورد گفت:« ورزشگاه نقش جهان از بهترین و مدرن‌ترین امکانات بهره‌مند است. کیفیت نور و چمن هم مشخص است و این ورزشگاه که بزرگ‌ترین پروژه ورزشی بعد از انقلاب بوده است، آمادگی میزبانی از بازی های بین المللی را داشته باشد و نمونه آن هم دیدار فینال جام حذفی که به بهترین نحو از فولادخوزستان و استقلال میزبانی شد. تمام استانداردهای مورد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا در ورزشگاه نقش جهان رعایت شده است و حتی اگر استانداردها هم عوض شوند، باشگاه سپاهان امکانات را به روز خواهند کرد.» 

دیدگاه‌ها