کد خبر : 1786724 | 28 مهر 1400 ساعت 13:59 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

مسجدسلیمانی‌ها صبر داشته باشند؛

پورمحمد: شبیه داورها بودم و خوش گذشت!

دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان معتقد است در ادامه فصل روزهای خوبی خواهند داشت.

پورمحمد: شبیه داورها بودم و خوش گذشت!

به گزارش "ورزش سه"، مسعود پورمحمد پس از بسته نگه داشتن دروازه‌اش مقابل پیکان که منجر به کسب امتیاز برای نفت مسجدسلیمان در نخستین مسابقه خارج از خانه فصل شد، اظهار کرد: ما دو هفته بود تمرینات را شروع کرده بودیم و این بازی بار فنی بالایی نداشت. هدف ما ابتدا این بود که گل نخوریم و اگر موقعیت داشتیم، گل بزنیم و سه امتیاز را بگیریم، اما همین مساوی هم در شروع کار خوب بود.

 

او درباره نمایش خوبی که مقابل پیکان داشت و با چند مهار خوب مانع از گلزنی مهاجمان پیکان شد و کلین‌شیت کرد، یادآور شد: همیشه گفته‌ام اگر دروازه‌ای باز نمی‌شود، کل بازیکنان دخیل هستند. از نوک حمله تا نفر آخر خط دفاع. خدا را شکر کار دفاعی به نحو احسن انجام شد و من هم توانستم تاثیری داشته باشم و مهم این است تیممان گل نخورد و ما سه امتیاز ارزشمند را توانستیم به دست آوریم.

 

دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان درباره همرنگ بودن لباس او با داوران مسابقه ابراز کرد: برای خودم هم جای تعجب بود. بعضی اوقات یک مقدار هم شبیه هم باشد، داوران اجازه نمی دهند ولی در این بازی که چیزی به من نگفتند و مشکلی هم پیش نیامد. می‌توانستم در این بازی علاوه بر گلری قضاوت هم بکنم و خوش گذشت(با خنده).

 

1656104

 

پورمحمد در مورد اعتراض پیکانی‌ها به داوری گفت: به نظر من که داور خوب بود؛ نه اینکه چون یک امتیاز گرفتیم بخواهم این را بگویم چون ما هم صرفا دنبال تک‌امتیاز نبودیم و حتی در دقایق آخر موقعیت‌هایی داشتیم که از دست دادیم ولی داور در خیلی از جاها یکسری اشتباهات برای هر دو تیم داشت.

 

او تاکید کرد: از مردم خوب مسجدسلیمان می‌خواهم کمی صبر داشته باشند. ما هم در زمان کم نفرات خوبی جذب کردیم و مطمئنم در تعطیلات ۲۰ روزه‌ای که بعد از هفته دوم است تیم سر و شکل بهتری می‌گیرد. اگر این دو بازی را به سلامت رد کنیم، می‌توانیم ادامه لیگ را قوی‌تر پیش ببریم.

 

دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان که انگیزه بالایی برای موفقیت در این تیم دارد، با اشاره به کار با کمالوند گفت: آقا فراز و کادر فنی تیم در مدت کوتاه تلاش زیادی کردند و واقعا وقت گذاشتند تا در اولین بازی فصل عملکرد خوبی داشته باشیم و شکست نخوریم که خدا را شکر همین اتفاق هم افتاد و شرمنده نشدیم.

دیدگاه‌ها