کد خبر : 1787295 | 01 آبان 1400 ساعت 10:53 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

هفته 3 و 4 لیگ برتر پیش از اردوی تیم ملی

با اعلام سهیل مهدی – رییس کمیته مسابقات پیش از شروع اردوی تیم ملی در آبان ماه بازی های هفته سوم و چهارم لیگ برتر برگزار خواهد شد.

هفته 3 و 4 لیگ برتر پیش از اردوی تیم ملی 

به گزارش "ورزش سه"، روز فیفا از 17 آبان آغاز می شود و به همین خاطر سازمان لیگ در تلاش است در فرصت باقی مانده برنامه هفته سوم و چهارم لیگ برتر را پیش از شروع اردوی تیم ملی تدوین کند. تیم ملی 20 آبان در بیروت به مصاف لبنان می رود و بازی بعدی هم 25 آبان در برابر سوریه خواهد بود که این بازی هم در اردن برگزار می شود. 

 

در نهایت پیش بینی می شود بازی های هفته سوم 7و8 آبان و بازی های هفته چهارم 14 و 15 آبان برگزار شود. سهیل مهدی – رییس کمیته مسابقات در این باره می گوید: برگزاری مسابقات باید در همین فاصله باشد چون تا چهاردهم و پانزدهم زمان خوبی را داریم و می‌توانیم تقریبا به تیم‌ها یک استراحت اولیه بدهیم. هر چند یک روز بیشتر از زمان نرمال است. سعی می‌کنیم به صورتی باشد که چون تیم‌ها در هفته‌های اول از فاز بدنسازی خارج شدند، فاصله هفته سوم و چهارم معقول باشد تا بتوانند استراحت کنند.

 

البته پیش بینی می شود برخی از بازی ها به خصوص بازی های پرسپولیس و فولاد دستخوش تغییر شود به این خاطر که این دو تیم بازی هفته دوم را 5 آبان برگزار می کنند و طبیعتا برگزاری بازی هفته سوم آنها در تاریخ 7 و 8 آبان شدنی نیست. آنچه که مسلم است بر خلاف پیش بینی هایی که شده بود بازیهای لیگ برتر بعد از برگزاری هفته دوم تعطیل نخواهد شد.

دیدگاه‌ها