کد خبر : 1787418 | 01 آبان 1400 ساعت 20:09 | 22.6K بازدید | 7 دیدگاه

هراس رئال از نقیصه بزرگ کارلتو برابر بارسلونا

دو پیروزی و سه باخت حاصل تجربه کارلو آنچلوتی در مقطع اول و در تقابل با بارسلونا بوده است.

هراس رئال از نقیصه بزرگ کارلتو برابر بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، دیدار فردا عصر ششمین ال کلاسیکوی  کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی و باتجربه رئال مادرید خواهد بود. کارلو آنچلوتی البته اولین بار در سال 2004 روی نیمکت میلان با بارسلونا روبرو شد و به دشواری در ایتالیا به برتری دست یافت. اما بارسلونا دو سال بعد در نیمه نهایی لیگ قهرمانان انتقام گرفت و با راهیابی به دیدار نهایی و شکست تیم آرسنال در مسابقه فینال به عنوان قهرمانی اروپا نیز دست یافت.

 

1657223

 

اما روی نیمکت رئال مادرید هم اوضاع چندان خوب نبوده است. در فصل 2014-13 هر دو ال کلاسیکو به سود بارسلونا به اتمام رسیده و رئال مادرید با کارلو آنچلوتی در راه کسب عنوان قهرمانی لالیگا ناکام ماند. اما اولین پیروزی این سرمربی ایتالیایی برابر بارسلونا توام با فتح یک جام بود. رئال مادرید در فینال کوپا دل ری سال 2014 با نتیجه 1-2 و با گل به یادماندنی گرت بیل از سد بارسلونا گذشت و در نهایت به مقام قهرمانی دست یافت.

 

دومین برد آنچلوتی در ال کلاسیکو در فصل 15-2014 و در برنابئو رقم خورد. بارسلونا با گل دقایق ابتدایی نیمار از حریف پیش افتاد، اما رئال مادرید با گل های رونالدو ، په په و کریم بنزما به پیروزی رسید. اما در ال کلاسیکوی برگشت بارسلونا با گل های جرمی متئو و لوئیس سوارز به برتری دست یافت. کارلتو تا به حال روی نیمکت رئال مادرید در استادیوم نوکمپ به پیروزی نرسیده و این سرمربی باتجربه به دنبال تغییر این روند در مسابقه فردا عصر است.

دیدگاه‌ها