کد خبر : 1787610 | 02 آبان 1400 ساعت 19:55 | 14.3K بازدید | 3 دیدگاه

امیدوارم مشکلم حاد نباشد

کورتوا: این هم یک برد دیگر، متاسفانه درد دارم

تیبو کورتوا امشب در برتری رئال بر بارسا چندان به زحمت نیفتاد ولی مصدومیت دقایق پایانی او رئالی ها را نگران کرده است.

کورتوا: این هم یک برد دیگر، متاسفانه درد دارم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در نوکمپ موفق شد بارسا را 1-2 مغلوب کند. داوید آلابا و لوکاس برای رئال گلزنی کردند و برای بارسا نیز سرخیو آگوئرو توانست گل بزند.

در این بازی تیبو کورتوا چندان به زحمت نیفتاد و شب آرامی را سپری کرد. او در دقایق پایانی پس از ارسال یک توپ روی زمین افتاد و از درد به خود پیچید ولی با مداوای پزشکان به بازی ادامه داد.

 

 

1657501

 

 

کورتوا که به نظر می رسد از ناحیه زانو مصدوم شده، در پایان بازی گفت:« درد دارم. پس از شوت کردن توپ احساس درد شدیدی در زانو کردم ولی توانستم ادامه دهم. امیدوارم مشکل حادی نباشد.»

 

بازی:« فکر می کنم وقتی توپ در اختیار ما بود، نتوانستیم چندان خوب کار کنیم ولی خوب دفاع کردیم. موقعیت هایی داشتیم که می توانستیم زودتر کار را تمام کنیم ولی در مترهای آخر اشتباه می کردیم. اینکه گل اول را زدیم نیز موثر بود تا با راحتی بیشتری بازی کنیم. معتقدم باید در دقایق پایانی کمی با تمرکز بیشتر بازی می کردیم ولی در نهایت پیروزی مهمتر از هر چیزی بود. این هم یک ال کلاسیکوی دیگر که برنده شدیم.»

 

 

1657503

 

 

وینیسیوس:« او مهاجمی است که به هر مدافعی می تواند ضربه بزند و او را آزار بدهد. بسیار سریع و باکیفیت است و خوب دریبل می زند. برای ما بازیکنی مهم است و هرچند امشب گل نزد ولی بسیار کمک کرد.»

 

هند مشکوک کروس:« برخورد غیر عمد بود.»

 

دیدگاه‌ها