کد خبر : 1787877 | 03 آبان 1400 ساعت 20:29 | 14.8K بازدید | 1 دیدگاه

بدشانسی اسماعیلی و تساوی یاران کنعانی

الاهلی در حضور مدافع ایرانی و العربی با بازی فرشید اسماعیلی به تساوی مقابل هم رضایت دادند.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته هفتم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الاهلی با بهره‌مندی از محمدحسین کنعانی‌زادگان در ترکیب و خط دفاعی، از ساعت ۱۷:۵۰ امشب(به وقت ایران) در ورزشگاه حمد الکبیر در حالی به مصاف العربی رفت که این تیم مثل بازی قبل فرشید اسماعیلی را در اختیار داشت.

 

فرشید اسماعیلی که پس از پیوستن به العربی در یک مسابقه جام اوریدو(ستارگان) حضور تعویضی داشته و در مسابقه اخیرشان در لیگ ستارگان قطر از ابتدا به میدان رفته و روی یک گل تاثیرگذاری داشت، امشب هم برابر یاران کنعانی‌زادگان در آستانه گلزنی بود که یک قدم برای زدن ضربه آخر کم آورد.

 

هافبک ایرانی العربی در دقیقه ۱۲ پاس در عرض از جناح راست زمین را با فریب دو مدافع الاهلی تبدیل به یک فرصت جدی گلزنی کرد که فاصله گرفتن توپ از پای او و خروج به موقع دروازه‌بان حریف اجازه نداد اسماعیلی به گل اول خود در قطر برسد.

 

الاهلی در دقیقه ۴۲ روی سانتر توپ از سمت راست زمین و شوت والی عبدالعزیز هزاع دروازه یاران اسماعیلی را باز کرد و با برتری یک بر صفر به رختکن رفت.

 

فرشید اسماعیلی در دقیقه ۸۱ از ترکیب العربی خارج شد که سه دقیقه پس از تعویض او یوسف المساکنی با ضربه سر دروازه یاران کنعانی‌زادگان را باز کرد و کار را به تساوی کشید.

 

تیم فوتبال الاهلی که در این فصل هیچ بردی به دست نیاورده و دو باخت داشته، با پنجمین تساوی برابر العربی ۵ امتیازی شد و در رتبه هشتم جدول لیگ ستارگان قطر قرار گرفت و یاران اسماعیلی هم با این تساوی به امتیاز ۱۳ رسیدند و در رتبه سوم ایستادند.

 

1657932

دیدگاه‌ها