کد خبر : 1787886 | 03 آبان 1400 ساعت 20:49 | 18.2K بازدید | 1 دیدگاه

تمام فوتبال به جان یک طرفدار نمی ارزد

کریمی: پتانسیل تراکتور خیلی بالاتر از این است

سرمربی تراکتور با وجود پیروزی مقابل نفت اعلام کرد که تیمش در برخی از موارد اشکالاتی داشت و باید رفع شود.

کریمی: پتانسیل تراکتور خیلی بالاتر از این است

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور موفق شد امشب با نتیجه سه بر صفر میهمان خود صنعت نفت آبادان را شکست داده و نتیجه بد هفته گذشته را جبران کند. صحبت های فیروز کریمی، سرمربی تیم تراکتور در نشست خبری پس از این بازی را در ادامه می خوانید:

 

پتانسیل تیم ما خیلی بالاتر از این است

به لحاظ فنی یک مقدار بار فنی تیم به گونه ای که من می خواستم نبود. این بخاطر خودستایی ما نیست. پتانسیل تیم ما از این خیلی بالاتر است. درست است که موفق بودیم ولی در یکسری از موارد توپ را از دست دادیم و این باید مهم باشد. شاید در طول نود دقیقه یک بار هم بدن گلر ما زمین نخورد؛ به جز یک مورد که پشت دفاع را جمع کرد. همین که زمان زیادی توپ در اختیار آنها باشد یک مشکل است و باید روی آن کار کنیم. در کل کتمان نمی کنم که نتیجه خوبی گرفتیم.

 

پیروزی را به هواداران تراکتور تقدیم می کنم

پیروزی را به همه هوادارانمان تقدیم می کنم. در این مدت کنار ما بودند و نهایت زحمت را کشیدند. از آنها خیلی ممنون هستیم و امیدواریم که با دعای خیر آنها نتایج خوب ما ادامه داشته باشد تا بتوانیم سربلند باشیم.

 

تمام این فوتبال به جان یک طرفدار نمی ارزد

هواداران ما و کل مردم کشور شعور بالایی دارند. ما راضی نیستیم که به خاطر یک ورزش تعدادی از هم وطنانمان از دست بروند. تمام این فوتبال به جان یک طرفدار نمی ارزد. خدای نکرده اگر یک نفر آلوده باشد چند نفر را آلوده می کند. ما این را به عهده خود ستاد مبارزه با کرونا گذاشته ایم. بیشتر ضرر را ما جلوتر از استقلال و پرسپولیس می کنیم. هواداران ما به خاطر بازی نمی آیند؛ آنها به عشق تیم شان می آیند و دنبال تیم شان هستند. دست تک تک شان را می بوسیم. به خاطر روح آنها هم تمام تلاش خودمان را می کنیم. با این وجود راضی نیستیم که اتفاقی برای هواداران بیافتد. انشالله این ویروس منحوس هر چه سریع تر از کشورمان رخت ببندد و شاهد حضور هوادارانمان باشیم.

دیدگاه‌ها