کد خبر : 1787975 | 04 آبان 1400 ساعت 10:11 | 21K بازدید | 11 دیدگاه

به دلیل مصدومیت؛ پایان سال ۲۰۲۱ برای هالند

ارلینگ هالند، ستاره بروسیا دورتموند، بار دیگر دچار مصدومیت شده و به نظر می‌رسد که این شرایط سخت‌تری را در پیش دارد.

به دلیل مصدومیت؛ پایان سال ۲۰۲۱ برای هالند

به گزارش "ورزش سه"، هالند فصل جدید را نیز با درخششی خیره‌کننده آغاز کرد و موفق شد 13 گل و چهار پاس گل در تمامی رقابت‌های برای تیمش به ثبت برساند.

با این حال چند هفته قبل مصدوم شده و نتوانست سه هفته دورتموند را در رقابت‌های بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا همراهی کند. او همچنین دیدارهای تیم ملی نروژ در چارچوب رقابت‌های مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر را از دست داد.

با این حال پس از پایان وقفه دیدارهای ملی، این بازیکن بار دیگر به ترکیب دورتموند برگشت اما به نظر می‌رسد که مصدومیت در این فصل دست از سر هالند برنمی‌دارد.

هالند هفته گذشته با انتشار پیامی در صفحه توییترش خبر داد که بار دیگر دچار مصدومیت شده و مارکو روزه، سرمربی دورتموند، نیز در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر آرمینیا بیله‌فلد با تایید این خبر مدعی شد که این بازیکن نمی‌تواند در چند هفته پیش رو تیمش را در مسابقات همراهی کند.

 

1645666

 

با این حال روزنامه آلمانی بیلد مدعی شده که هالند تا اوایل سال 2022 میلادی قادر به حضور در میادین نخواهد بود و گفته می‌شود که مصدومیت این بازیکن از ناحیه مفصل ران بسیار جدی‌تر از چیزی است که پیش‌بینی می‌شد.

این یعنی این ستاره ملی‌پوش نروژی حداقل تا سه ماه دیگر از میادین دور است و این کار را برای بروسیا دورتموند و البته تیم ملی نروژ در مسیر صعود به جام جهانی دشوار خواهد کرد.

شاگردان روزه در حال حاضر با 21 امتیاز از 9 بازی در رده دوم جدول رده‌بندی رقابت‌های بوندسلیگا قرار دارند و بایرن مونیخ با تنها یک امتیاز بیشتر از آنها صدرنشین است. اما نبود هالند که بخش مهمی از بار گلزنی تیم بر دوش او قرار داشت ممکن است تاثیر بسزایی روی عملکرد این تیم داشته باشد.

دیدگاه‌ها