کد خبر : 1788110 | 04 آبان 1400 ساعت 20:45 | 17.3K بازدید | 6 دیدگاه

حذف وفایی از رقابت‌های مسترز آلمان

ملی‌پوش اسنوکر ایران با شکست در مرحله مقدماتی مسابقات مسترز آلمان از حضور در رقابت‌های اصلی بازماند.

حذف وفایی از رقابت‌های مسترز آلمان

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایسنا، حسین وفایی، ملی پوش اسنوکر ایران که در انتخابی مسابقات مسترز آلمان ۲۰۲۲ شرکت کرده است در بازی دوم خود مقابل هیگینسون قرار گرفت و با نتیجه نزدیک ۵ بر ۳ شکست خورد تا این ملی پوش از رسیدن به مرحله اصلی این رقابت‌ها باز بماند.

 

حسن وفایی روز گذشته در مهم‌ترین رقابت خود به مصاف ستاره اسنوکر جهان یعنی رونی اُ سالیوان رفت و موفق شد با نتیجه قاطع ۵ بر صفر به پیروزی برسد. این پیروزی درحالی برای ستاره اسنوکر ایران به دست آمد که او در رده ۶۰ جهان قرار دارد و اُ سالیوان در جایگاه سوم جهان ایستاده است.

 

حسین وفایی در این رقابت‌ها عملکرد خوبی داشت اما این ملی‌پوش در بازی دوم خود موفق نشد که حریفش را شکست دهد و به دور بعد صعود کند.

 

به گزارش ایسنا، رقابت‌های اسنوکر مسترز آلمان یک رقابت حرفه‌ای است که از  ۲۶ تا ۳۰ ژانویه ۲۰۲۲ در برلین آلمان پیگیری خواهد شد. این مسابقات نهمین رویداد رنکینگ فصل اسنوکر ۲۲ - ۲۰۲۱ خواهد بود.

 

اسنوکر بازان باید در انتخابی این مسابقات که از  ۱۸ تا ۲۶ اکتبر ۲۰۲۱ در انگلستان برگزار می‌شود، جواز حضور در رقابت‌های اصلی را کسب کنند.  

 

مسابقات مسترز آلمان ۲۰۲۲، ۴۰۰ هزار پوند جایزه دارد که قهرمان این رقابت‌ها می‌تواند ۸۰ هزار پوند به جیب بزند. هم‌چنین نفر دوم و سوم به ترتیب ۳۵ و ۲۵ هزار پوند را برنده خواهند شد.  

 

در این مسابقات اسنوکربازان معروفی مانند جاد ترامپ به عنوان مدافع قهرمانی، رونی اُ سالیوان، مارک آلن و ... حضور دارند.

دیدگاه‌ها