کد خبر : 1788118 | 04 آبان 1400 ساعت 21:25 | 71.4K بازدید | 21 دیدگاه

رافائل نادال انتخاب خود را برای توپ‌طلا اعلام کرد

رافائل نادال، اسطوره اسپانیایی دنیای تنیس، کریم‌ بنزما را شایسته کسب توپ طلا می‌داند.

رافائل نادال انتخاب خود را برای توپ‌طلا اعلام کرد

به گزارش "ورزش سه"، به جرأت می‌توان گفت که بعد از جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید، کریم بنزما یک تنه رهبری خط حمله این تیم را برعهده گرفت و اتفاقاً در این امر فوق العاده ظاهر شد؛ عملکرد شگفت انگیز این ستاره فرانسوی در فصل جاری نیز ادامه داشته و او تا به اینجای رقابت‌های لالیگا آمار 9 گل و 7 پاس گل را در 9 مسابقه به ثبت رسانده است.

 

 

1657789

 

 

در واقع عملکرد کریم بنزما طی یک سال اخیر به قدری خوب بوده که حالا بسیاری او را یکی از شانس های کسب توپ طلای 2021 می دانند. با این حال ستاره فرانسوی کار بسیار بسیار دشواری برای رسیدن به این مهم پیش روی خود دارد چرا که به نظر می‌رسد شانس بازیکنانی مثل لیونل مسی، روبرت لواندوفسکی و جورجینیو از او بیشتر است.

 

با این حال اسطوره اسپانیایی دنیای تنیس یعنی رافائل نادال که هیچگاه علاقه خود به باشگاه رئال مادرید و طرفداری از این تیم را پنهان نکرده به حمایت از کریم بنزما پرداخته و او را شایسته کسب توپ طلا دانسته است. نادال در توئیتر خود در این باره نوشت: من او را به عنوان یک بازیکن و به خاطر تعهدش و حرفه ای بودن در این سن تحسین می کنم. موفق باشی و برای توپ طلای 2021 از تو حمایت می کنم."

 

 

1658256

دیدگاه‌ها