کد خبر : 1788233 | 05 آبان 1400 ساعت 15:30 | 9.8K بازدید | 2 دیدگاه

نمی‌توانستیم از اتفاقات به راحتی عبور کنیم؛

معمایی: عوامل تحریک از پدیده حذف شدند

مدیرعامل باشگاه پدیده می گوید طی روزهای اخیر اتفاقاتی را در فوتبال مشهد دیده که قبلا تجربه نکرده و به انتقاد از مخالفین مدیریت فعلی پرداخت.

معمایی: عوامل تحریک از پدیده حذف شدند

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه بازیکنان پدیده یک هفته در اعتصاب بودند و به همین دلیل حتی به مصاف مس رفسنجان نیز در هفته دوم مسابقات لیگ برتر نرفتند، از ساعتی پیش تمرینات این تیم زیر نظر اکبر میثاقیان از سر گرفته شد.

 

در حاشیه تمرین امروز نماینده مشهد مسعود معمایی مدیرعامل باشگاه نیز حضور داشت و در مورد بازگشت بازیکنان تیم و شروع دوباره تمرینات اینطور حرف هایش را آغاز کرد: خب در این هفت هشت روزه اتفاقاتی رخ داد که من اصلا در فوتبال ندیده بودم. الحمدالله حالت هایی که باعث شده بود بچه ها تحریک شوند، از بین رفت و امید دارم که بچه ها با شادابی کارشان را بکنند. استنباطم این است که این تیم، تیم خوبی است و بازی هایی که اینجا و چه در شهرهای دیگر برگزار می کند، می توانم بگویم که کت بسته به زمین وارد نمی شویم. این تیمی است که امیدواریم بتواند چیزی که شایسته مشهد است را انجام بدهد.


مدیرعامل باشگاه پدیده سپس در مورد حضور کنار گذاشته شدن آقای مهاجری و انتخاب آقای میثاقیان به عنوان سرمربی جدید تیم توضیح داد: در این چند سال اخیر شما که خبرنگار هستید، بهتر می دانید، چند بار شده که یک تیم در مسابقه شرکت نکند؟ یعنی پدیده عجیبی به وجود آمد و این پدیده پدیده ای نبود که به راحتی از کنارش عبور کنیم. بعد هم ایشان (مهاجری) استعفا داده  بود. زمانش را دقیق یادم نیست. استنباطم این است که یک هفته پیش، بعد از بازی نکردن تیم این استعفا را داده است. حالا ایشان می گوید قبل از بازی تیم این استعفا را داده است. فرض کنید اصلا قبلش داده است ولی استعفایی که تاریخ ندارد، یعنی هر وقت شما بخواهید من کنار می روم.


معمایی سپس در واکنش به این سوال که آیا منظور حرف های او این است که مقصر شرکت نکردن پدیده در بازی مقابل مس رفسنجان را مهاجری می داند، عنوان کرد: من ایشان را مقصر نمی دانم. ایشان خیلی زحمت کشید. کاری که ایشان کرد را هیچ کس نمی توانست انجام دهد و تیم خیلی خوبی بست. ما هر کاری انجام دهیم ثمره زحمت های آقای مهاجری است، ولی ما واقعا اذیت شدیم. من بچه جبهه هستم. آنجا دشمن روبروی ما بود ولی اینجا از بغل، روبرو، از پشت و همه جا ضربه می خوریم. اتفاقات زیادی هست و حتی آنهایی که ما را می زنند با خودشان وحدت ندارند.


او سپس در واکنش به این سوال که منظورش هیئت فوتبال استان است، بیان کرد: نه کلا. هیئت هم یک طرف است و آنها هم دوستان ما نیستند.


مدیرعامل باشگاه در واکنش به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات تیم و اینکه چه زمانی پول برای باز شدن پنجره تامین خواهد شد، گفت: تا بازی بعدی حتما پنجره بازخواهد شد. پول آماده شده است و به نظر می رسد در این تعطیلات در تبدیل ارز مشکل داشتند.

 


معمایی در پایان و در واکنش به این سوال که مهرداد بایرامی از تیم رفتنی شده است، با خنده حرف هایش را اینطور پایان داد: نه با او صحبت کردم و می ماند. او را می خواهیم.

دیدگاه‌ها