کد خبر : 1788348 | 05 آبان 1400 ساعت 23:36 | 37.8K بازدید | 10 دیدگاه

حتی کادر خود سولسشر هم از او شاکی هستند!

برخی از اعضای کادر فنی منچستریونایتد از اختیارات بیشتر از اندازه اوله گونار سولسشر ناراضی هستند.

حتی کادر خود سولسشر هم از او شاکی هستند!

به گزارش "ورزش سه"، شرایط برای اوله گونار سولسشر به بدترین شکل ممکن پیش می رود و شکست های سنگین اخیر در لیگ برتر مقابل لسترسیتی و لیورپول باعث شد این سرمربی نروژی در آستانه برکناری قرار گیرد. امروز اخباری در مورد عدم رضایت برخی ستاره های منچستریونایتد از کار کردن زیر نظر اوله گونار سولسشر و تلاش کریستیانو رونالدو برای آرام کردن وضع رختکن منتشر شد. اما به نظر می رسد علاوه بر بازیکنان، حتی اعضای کادر فنی اوله گونار سولسشر نیز از کار کردن با او رضایت ندارند و مشکلات رختکن اولدترافورد یکی دو تا نیست.

 

1658564

 

روزنامه ایندیپندنت مدعی شد برخی از اعضای کادر یونایتد از حجم فراوان وظایفی که سولسشر به سایر اعضای کادر خود محول می کند خسته شده اند. به نظر می رسد این سرمربی نروژی ترجیح می‌دهد در تمرینات بیشتر روی صندلی به تماشای تمرینات بپردازد و او شخصا مربیان تیم اصلی یعنی مایکل کریک و کیران مک‌کنا را موظف کرده تا مفاهیم تاکتیکی اصلی را به بازیکنان تیم توضیح بدهند.

 

بدین ترتیب کریک 40 ساله و مک کنا 35 ساله معمولا وظیفه طراحی و اجرای جلسات تمرینی در کمپ کارینگتون را به عهده دارند و اریک رمزی 29 ساله مسئول تمرین ضربات ایستگاهی است. اما به نظر می رسد این سه نفر تصور می کنند عدم تمایل اوله گونار سولسشر به نقش آفرینی مستقیم در تمرینات باعث شده کیفیت تیمی کاهش پیدا کند و کادر فنی منچستریونایتد به شدت مورد انتقاد قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها