کد خبر : 1788353 | 06 آبان 1400 ساعت 00:09 | 6.4K بازدید | 1 دیدگاه

امپولی 0 - 2 اینتر؛ مدافعان به جای مهاجمان!

اینتر موفق شد در خانه امپولی با دو گل به برتری رسیده و شرایط خود را در جدول بهبود بخشد.

امپولی 0 - 2 اینتر؛ مدافعان به جای مهاجمان!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در شبی که به دشواری در دقایق ابتدایی دروازه خود را بسته نگه داشت، در نهایت با تکیه بر گلزنی مدافعان خود موفق به غلبه بر امپولی و فراموشی تساوی تلخ برابر یوونتوس شد.

 

امپولی بازی را هجومی آغاز کرد و خیلی زود و روی اشتباه مدافعان اینتر در همان دقیقه دوم می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه سر کوترونه با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 12 استویانوویچ در دو قدمی دروازه فرصت بسیار خوبی برای زدن گل اول امپولی داشت، اما سمیر هندانوویچ به خوبی دروازه اینتر را نجات داد.

 

دقایقی بعد باز هم امپولی بسیار خطرناک ظاهر شده و لوپرتو در دهانه دروازه موقعیت مناسبی برای باز کردن دروازه اینتر داشت، اما دنیلو دی آمبروزیو خود را در مقابل توپ انداخته و اجازه نداد دروازه اینتر باز شود.

 

1658580

 

اما در دقیقه 33 و بر خلاف جریان بازی این اینتر بود که به گل اول مسابقه دست یافت. الکسیس سانچس از سمت راست ارسال دقیقی داشت و دنیلو دی آمبروزیو پیش تاخته خود را به محوطه جریمه امپولی رسانده و با یک ضربه سر دقیق دروازه را باز کرد.

 

در اواخر نیمه اول و روی ارسال فدریکو دی مارکو بود که اینتر می توانست به گل دوم هم دست یابد، اما ضربه سر لائوتارو مارتینز را دروازه بان امپولی مهار کرد تا نراتزوری با همان یک گل برتری راهی رختکن شود.

 

اما در دقایق ابتدایی نیمه دوم بود که ریکی با خطای خشن روی الساندرو باستونی از زمین اخراج شد تا اینتر با خیال راحت تری به کار خود ادامه بدهد. در دقیقه 62 لائوتارو مارتینز فاصله ای تا زدن گل دوم اینتر نداشت، اما ویکاریو روی خط ضربه سر این بازیکن را برگرداند.

 

اما دقایقی بعد اینتر به گل دوم هم دست یافت. ارسال زمینی لائوتارو مارتینز از جناح راست در سمت مقابل به فدریکو دیمارکو رسید و او با ضربه ای دقیق موفق شد گل دوم را نیز به ثمر برساند.

 

در دقیقه 79 و روی ارسال بازیکنان امپولی از یک موقعیت ایستگاهی بود که این تیم می توانست اختلاف را به حداقل برساند، اما ضربه سر هندرسون راهی به دروازه اینتر نیافت. تلاش دو تیم در ادامه بازی بی اثر بود و اینتر با همان دو گل توانست امپولی را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها