کد خبر : 1788433 | 06 آبان 1400 ساعت 13:50 | 19.9K بازدید | 7 دیدگاه

انتقاد از سرمربی یووه؛ او متوجه تغییر فوتبال نشده

نشریه گاتزتا دلو اسپورت در شماره امروز خود به انتقاد از ماسیمیلیانو آلگری و تیمش پرداخته است.

انتقاد از سرمربی یووه؛ او متوجه تغییر فوتبال نشده

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در ورزشگاه آلیانز میزبان ساسولو بود و نهایتاً با دریافت یک گل در لحظات پایانی با نتیجه 2-1 شکست خورد؛ موضوعی که باعث شد سومین باخت تیم ماسیمیلیانو آلگری در این فصل به ثبت برسد که دو مورد از آنها در خانه بوده است، یکی مقابل همین ساسولو و دیگری برابر امپولی.

 

در حال حاضر میلان در صدر جدول رقابت های سری آ قرار دارد و با توجه به شکست شب گذشته یوونتوس، فاصله پرافتخارترین تیم لیگ با روسونری به 13 امتیاز افزایش یافته است. این فاصله امتیازی نسبتاً زیاد به این معناست که یووه از همین اوایل فصل نشان داده که شانس زیادی برای قهرمانی نخواهد داشت هر چند که راهی طولانی تا پایان باقی مانده است.

 

 

1658767

 

 

بعد از شکست شب گذشته یوونتوس برابر ساسولو نشریات ایتالیایی به انتقاد از عملکرد ماسیمیلیانو آلگری پرداخته و سه روزنامه گاتزتا دلو اسپورت، کوریره دلو اسپورت و توتو اسپورت نمره پایین 5 را به این سرمربی ایتالیایی داده‌اند. اما این پایان کار نبود و گاتزتا در گزارشی انتقادی تاکید کرده که آلگری بعد از بازگشت به یووه متوجه تغییرات فوتبال نشده است. در واقع این روزنامه معتقد است که سبک و روش آلگری در دوران قبلی حضور خود در یوونتوس حالا دیگر موثر نیست و او اکنون برای موفقیت باید ایده های خود را تغییر دهد.

دیدگاه‌ها