کد خبر : 1788441 | 06 آبان 1400 ساعت 14:22 | 31.8K بازدید | 14 دیدگاه

چالش بزرگ دفاع تراکتور؛ یامگا بجای شیخ(عکس)

مهاجم فرانسوی استقلال در اولین بازی خود دو گل به ثمر رساند تا آمادگی بالای خود را به رخ بکشد؛ او این هفته ماموریت سخت تری مقابل تراکتور خواهد داشت.

چالش بزرگ دفاع تراکتور؛ یامگا بجای شیخ(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تقابل استقلال و تراکتور همواره یکی از جذاب ترین بازی های لیگ برتر ایران بوده و این دو تیم در فصل جدید، مثل لیگ نوزدهم، خیلی زود به هم رسیده اند و باید در هفته سوم مقابل هم قرار بگیرند.

 

تقابل های رفت دو تیم طی فصل اخیر ستاره ای ثابت داشت که این بار در ترکیب استقلال حضور نخواهد داشت. شیخ دیاباته، مهاجم گلزن آبی پوشان استارت گلزنی خود برای این تیم را از بازی رفت لیگ برتر 99-98 مقابل تراکتور شروع کرد و در نهایت نیز آقای گل شد؛ شیخ در آن دیدار که استقلال 4-2 پیروز شد، هت تریک کرد تا خاطره ای تلخ برای سرخ پوشان آذربایجان رقم بزند.

 

1658779

 

یک سال بعد، دو تیم در اولین ماه زمستان 99 مقابل هم قرار گرفتند و پیروزی بار دیگر برای استقلال بود و ستاره استقلال هم مثل سال گذشته، کسی نبود جز شیخ دیاباته که این بار دو گل از سه گل تیمش را به ثمر رساند. به این ترتیب شیخ دیاباته به مهاجمی مخوف برای تراکتوری ها تبدیل شد. او در پایان لیگ بیستم از استقلال جدا شد تا آبی پوشان روز شنبه بدون این بازیکن برابر استقلال صف آرایی کنند.

 

1658778

 

البته به نظر می رسد که فرهاد مجیدی توانسته خیلی زود جانشین شیخ دیاباته را پیدا کند. کوین یامگا، ستاره جدید خط حمله استقلال در اولین بازی خود برای این تیم درخشان ظاهر شد؛ او هر دو گل استقلال را زد تا در آستانه بازی با تراکتور، استقلال از گلزن جدید خود رونمایی کند؛ گلزنی که به نظر می رسد خط دفاعی تراکتور به همان اندازه که مقابل شیخ به دردسر افتاد، در تقابل با او هم فشار زیادی تحمل کند.

 

1658777

 

حال باید دید که یامگا می تواند مسیر شیخ را ادامه داده و برای سومین سال استقلال را با درخشش یک ستاره خارجی به پیروزی مقابل تراکتور برساند یا اینکه ارکان دفاعی تراکتور این بار خواهند توانست در غیاب شیخ، راه را به روی گلزنی جانشین آماده او ببندند.

دیدگاه‌ها