کد خبر : 1788548 | 07 آبان 1400 ساعت 12:40 | 25.3K بازدید | 24 دیدگاه

شش امتیاز سرنوشت ساز

سولسشر و فقط یک راه برای فرار از اخراج

به نظر می رسد که تنها پیروزی در دو مسابقه حساس هفته آینده برابر تاتنهام و آتالانتا باعث خواهد شد که اوله گنار سولسشر فعلاً از خطر اخراج فرار کند.

سولسشر و فقط یک راه برای فرار از اخراج

به گزارش "ورزش سه"، شکست 5-0 منچستریونایتد مقابل لیورپول در دربی یکشنبه شب، نه از نظر هواداران و نه هیئت مدیره خوشایند نبود، اما طبق گزارش ها مدیران مایلند به اوله گنار سولسشر فرصتی دوباره بدهند تا در دو بازی بعدی مقابل تاتنهام و آتالانتا کار را جبران کند.

 

 

1654637

 

 

شیاطین سرخ پنج بازی از 9 دیدار اخیر خود را در تمامی رقابت‌ها باخته‌اند. با این حال تنها دلیل انتقاد از سولسشر نتایج ضعیف یونایتد نیست زیرا این انتقاد وجود دارد که تیم او در ارائه نمایش خوب و زیبا نیز ناتوان است.

 

اما براساس گزارش هایی که در انگلیس وجود دارد به نظر می‌رسد که کسب نتیجه خوب و مشخصا پیروزی در دو مسابقه حساس هفته آینده برابر تاتنهام در لیگ برتر و آتالانتا در لیگ قهرمانان اروپا می تواند تا حدودی اوله گنار سولسشر را از خطر اخراج دور کند.

 

 

1657589

 

 

البته یونایتد بعد از این دو مسابقه یک دیدار سخت دیگر مقابل منچسترسیتی خواهد داشت.
در واقع این هم مشخص نیست که پیروزی مقابل تاتنهام و آتالانتا تضمین کننده ادامه حضور سولسشر در منچستر یونایتد باشد چرا که شکست احتمالی برابر سیتی می تواند دوباره همه چیز را به هم بریزد. با این وجود مسئله واضح این است که کسب شش امتیاز در دو بازی هفته آینده اولین گام برای فرار سولسشر از اخراج خواهد بود.

دیدگاه‌ها