کد خبر : 1788549 | 07 آبان 1400 ساعت 12:35 | 47.9K بازدید | 10 دیدگاه

خاویر ماتایاناس:

ژاوی نمی‌خواست مربی بارسا شود چون مسی آنجا بود

شایعات مربوط به حضور ژاوی هرناندز، ستاره سابق بارسا، روی نیمکت این تیم با واکنش جمعی از خبرنگاران اسپانیایی همراه بوده است.

ژاوی نمی‌خواست مربی بارسا شود چون مسی آنجا بود

به گزارش "ورزش سه"، صبر مدیران بارسلونا پس از شکست 0-1 برابر رایو وایکانو به پایان رسید و رونالد کومان بالاخره از هدایت این تیم برکنار شد.

گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره جانشین این مربی هلندی در نوکمپ به گوش می‌رسد اما اکثر منابع خبری باور دارند که ژاوی هرناندز به زودی به عنوان سرمربی بعدی این تیم معرفی خواهد شد.

بعضی از خبرنگاران اسپانیایی در برنامه ال لارگوئرو در شبکه رادیویی کادناسر نظرات‌شان را درباره حضور این ستاره سابق بارسا روی نیمکت این تیم مطرح کردند که بعضی از آنها را در زیر می‌خوانیم.

سیکه رودریگز: آنها باید اجازه جدایی ژاوی از السد را بدهند اما نباید اجباری در این کار باشد. در طول تابستان به لاپورتا پیشنهاد شد که پیامی به او بدهد و قهوه‌ای با او بخورد اما او این کار را انجام نداد.

 

1658955

 

یوردی مارتی: ژاوی باید همان سبک بازی را به کار بگیرد که باعث درخشش و موفقیت بارسا شده بود. ژاوی با بازیکنان فعلی می‌تواند عملکرد تیم را بهبود ببخشد.

آنتونیو رومرو: بارسا نباید عجله کند. من فکر می‌کنم داشتن مربی موقت در چنین لحظات تعیین کننده‌ای ایرادی ندارد. لاپورتا  هشت ماه پیش علنا گفت که تصمیمی برای کار با ژاوی ندارد اما این مسائل در شرایط انتخابات بود و گاهی در فوتبال رخ می‌دهد. آنها گواردیولا را آورند و تمام بازیکنانی که می‌خواست را خریدند اما چنین چیزی برای ژاوی میسر نیست. او به زمان نیاز خواهد داشت.

خاویر ماتایاناس: ژاوی نمی‌خواست پیش از این سرمربی بارسا شود چون مسی آنجا بود.

سانتی خیمنز: آنها در السد دوست ندارند اجازه جدایی او را بدهد. از نظر من بهترین موضوع درباره حضور مسی این است که فضا را آرام می‌کند و شکیبایی و اعتماد به نفس بیشتری به تیم می‌بخشد که در زمان حضور کومان دیگر وجود نداشت.

دیدگاه‌ها