کد خبر : 1789295 | 10 آبان 1400 ساعت 18:10 | 43.1K بازدید | 19 دیدگاه

ادعای رادیو کاتالونیا

انتقام کومان؛ یک یورو هم تخفیف نمی‌دهم

رونالد کومان پیشنهاد مصالحه باشگاه بارسلونا را رد و تمام مبلغ مربوط به غرامت خود را طلب کرده است.

انتقام کومان؛ یک یورو هم تخفیف نمی‌دهم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا روزهای به شدت بحرانی را سپری می کند. تیمی که یک دهه پیش در فوتبال اروپا آقایی می کرد، حالا به زنگ تفریح بزرگان اسپانیا و اروپا تبدیل شده و چهارشنبه گذشته برابر رایووایکانو تیم کوچک مادریدی نیز شکست خورد تا رونالد کومان به آخر خطر برسد.

 

 

1654399

 

 

خوان لاپورتا رئیس بارسا و معاونانش در هواپیمای بازگشت به بارسلونا تصمیم به قطع همکاری با کومان گرفتند و باشگاه نیز با انتشار بیانیه ای، خبر اخراج مرد هلندی را تایید کرد.

یک ماه پیش نیز شرایط مشابه بود ولی در نهایت لاپورتا حکم به ابقای کومان داد. در آن مقطع گفته شد که دلیل ابقای کومان، غرامت سنگین در صورت اخراج او بود.

در واقع طبق بندی در قرارداد کومان، برکناری او 12 میلیون یورو برای باشگاه هزینه خواهد داشت در حالی که بارسلونا روزهای سخت اقتصادی را سپری می کند و پرداخت چنین مبلغی به کومان نمی توانست منطقی باشد ولی شکست در ال کلاسیکو و سپس برابر رایو دیگر راهی جز برکناری کومان باقی نگذاشت.

 

 

1658630

 

 

طبق ادعای رادیو کاتالونیا، بارسلونا به کومان اعلام کرده است که حاضر است 7 تا 8 میلیون یورو به عنوان غرامت بپردازد و اگر ممکن است به آنها تخفیف بدهد ولی کومان از طریق وکیلش پاسخی منفی ارائه داد و گفته است که تمام 12 میلیون یورو را می خواهد. او حاضر نیست یک یورو هم به بارسا تخفیف بدهد.

این در حالی است که بارسلونا این روزها در تلاش برای جلب رضایت باشگاه السد برای جذب ژاوی است و احتمالا باید مبلغی را به قطری ها نیز پرداخت کند.

دیدگاه‌ها