کد خبر : 1789317 | 10 آبان 1400 ساعت 17:11 | 19.6K بازدید | 8 دیدگاه

شش امتیاز می‌خواهیم؛

گاسپرینی: به خاطر جدایی رونالدو ناراحت شدم

جیان پیرو گاسپرینی، سرمربی ایتالیایی آتالانتا مدعی شد بابت جدایی کریستیانو رونالدو از یوونتوس ناراحت است.

گاسپرینی: به خاطر جدایی رونالدو ناراحت شدم

به گزارش "ورزش سه"، آتالانتا که دو هفته قبل بازی برده مقابل یونایتد را مغلوب شد، فردا شب در برگامو پذیرای این تیم است. آتالانتا در دو دوره قبلی لیگ قهرمانان اروپا با لیورپول و منچسترسیتی روبرو شد. آنها در دو بازی مقابل تیم پپ گواردیولا یک امتیاز کسب کردند و البته قرمزها را در آنفیلد شکست دادند. جیان پیرو گاسپرینی در نشست خبری پیش از این دیدار مدعی شد یونایتد تیمی باکیفیت است و به اهداف خود در لیگ برتر خواهد رسید.

 

جیان پیرو گاسپرینی گفت: "می دانیم که از سه بازی بعدی به شش امتیاز نیاز داریم و بنابراین این مسابقه مهم است، اما تعیین کننده نیست. زمانی که با لیورپول و سیتی بازی کردیم آنها در اوج بودند. این دو تیم سبکی سازماندهی شده، محکم و با هویت مشخص داشتند.

 

1660083

 

از نظر من یونایتد مانند یک تیم در حال ساخت به نظر می رسد، اما آنها پتانسیل بالایی دارند و اگرچه ثبات ندارند، اما هنوز هم تیمی بسیار قوی محسوب می شوند. پالومینو و دمیرال هیچ مشکلی ندارند، اما جیمسیتی با مصدومیت بازو دست و پنجه نرم کرده و نمی تواند فردا شب بازی کند.

 

رویارویی دوباره با کریستیانو رونالدو؟ او یک بازیکن فوق العاده است، اما همه او را می شناسند. رونالدو او در منچستریونایتد خیلی خوب عمل کرده و البته در دوران حضور در یوونتوس به رشد سری آ نیز خیلی کمک کرد. شخصا از بازگشت او به انگلیس ناراحت شدم، زیرا همیشه دوست دارم با بهترین بازیکنان در لیگ ایتالیا روبرو شوم.

 

اوله گونار سولسشر سال گذشته اگرچه با یونایتد دوم شد، اما به نظر من کار مهمی انجام داد. منچستریونایتد پتانسیل بالایی دارد و تنها ثبات ندارد، اما آنها در لیگ برتر نیز به اهداف خود خواهند رسید."

دیدگاه‌ها