کد خبر : 1789320 | 10 آبان 1400 ساعت 17:33 | 16.7K بازدید | 8 دیدگاه

فعلا به فکر سیتی نیستیم,

سولسشر: اینجا نیستم با کسی دعوا کنم!

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد مدعی شد عملکرد آتالانتا در سال های اخیر فوق العاده بوده است.

سولسشر: اینجا نیستم با کسی دعوا کنم!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کسب برتری با سه گل در خانه تاتنهام و برقراری آرامش موقت در اردوی یونایتد، این تیم فردا شب در برگامو و در رقابت های لیگ قهرمانان به مصاف آتالانتا خواهد رفت. اوله گونار سولسشر، سرمربی نروژی منچستریونایتد در نشست خبری پیش از این دیدار مدعی شد تیمش به دنبال نتیجه گیری در بازی های خارج از خانه هم خواهد بود.

 

اوله گونار سولسشر گفت: "آتالانتا سبک خاص خود را داشته و تیمی هجومی و با سبک بازی زیبا محسوب می شود. تماشای بازی های آتالانتا هیجان انگیز است و ما برای مدتی دیدارهای این تیم را دنبال کرده ایم. عملکردی که آنها در پنج سال گذشته انجام داده اند قابل توجه بوده و آتالانتا یک باشگاه بسیار خوب با ارکان باکیفیت در همه سطوح محسوب می شود. آتالانتا تیمی با سبک بازی منحصر به ‌فرد است و آنها همیشه به خود باور دارند.

 

ما از نظر کسب پیروزی در بازی های خانگی در شرایط خوبی قرار داریم، اما به نتیجه گیری در دیدارهای خارج از خانه نیز نیاز داریم. همه همه بازیکنان روی دیدار فردا شب تمرکز می کنند و فکر هیچ کس اصلا معطوف به بازی بعدی مقابل منچسترسیتی نیست."

 

1660084

 

برتری بزرگ مقابل تاتنهام: "نگرش تیمی در دیدار مقابل تاتنهام خوب بود. همه بازیکنان منچستریونایتد علاقه دارند در ترکیب ثابت قرار بگیرند و هیچ کس از نشستن روی نیمکت خوشحال نمی شود، اما تیم همیشه اولویت بالاتری نسبت به بازیکنان است.

 

ما تیمی داریم که می توانیم به شیوه های مختلف بازی کنیم. شما می توانید با این بازیکنان از هر سیستمی استفاده کنید، اما همه چییز مربوط به عملکرد بازیکنان است و در دیدار مقابل تاتنهام نیز نحوه بازی ما مهمتر از سیستم بود. مهم نیست بازیکنانی چون کریستیانو رونالدو یا برونو فرناندز کجا بازی می کنند، زیرا آنها نیز به اندازه دیگر بازیکنان با انگیزه هستند."

 

افزایش انتقادات در هفته های اخیر: "انتقاد می تواند باعث شود به عملکرد خودتان تردید داشته یا می توانید نسبت به خودتان اعتماد به نفس داشته باشید. همه ما مشاغل مختلفی داریم و این وظیفه منتقدان است که نظرشان را بیان کنند. من اینجا نیستم که با کسی دعوا و مبارزه کنم."

دیدگاه‌ها