کد خبر : 1789491 | 11 آبان 1400 ساعت 11:59 | 39.6K بازدید | 9 دیدگاه

ستاره‌های پاس، مدیران جدید استقلال(عکس)

ستاره های سابق پاس تهران و استقلال حالا در سمت های مدیریتی باشگاه آبی پوش مشغول به کار شده اند.

به گزارش "ورزش سه"، پاس تهران روزگاری تیمی قدرتمند و بازیکن ساز در فوتبال ایران به حساب می آمد. تیمی که با مدیریت مصطفی آجورلو در سال های اول لیگ برتر فوتبال عملکردی فوق العاده داشت و حتی به عنوان قهرمانی لیگ برتر هم رسید.


در پاس آن دوران بازیکنان زیادی حضور داشتند که بعدها ستاره های فوتبال ایران شدند و در تیم های بزرگ بازی کردند. بسیاری از آن تیم به استقلال و پرسپولیس و حتی اروپا رفتندو حالا که تقریبا همه این نفرات فوتبالشان تمام شده شاهد حضورشان در پست های مدیریتی هستیم.


نکته قابل توجه اینکه از آن تیم پاس حالا بسیاری در استقلال نقش های مدیریتی دارند. از زمانی که مصطفی آجورلو مدیریت استقلال را برعهده گرفته، او سعی داشته از ستاره های سابق استقلال و البته نفراتی که با خودش در پاس حضور داشتند در پست های مدیریتی استفاده کند.


همین حالا میثم منیعی که در پاس تهران بازیکن آجورلو بود، مدیر کمپ ناصر حجازی شده است. خسرو حیدری که از پاس به فوتبال ایران معرفی شد و به کاپیتانی استقلال نیز رسید، دیروز سمت مشاور ورزشی باشگاه را بر عهده گرفت. آرش برهانی گلزن تیم پاس در آن دوران و بهترین گلزن تاریخ باشگاه استقلال هم سرمربیگری امیدها را برعهده دارد.

 

1660275

دیدگاه‌ها