کد خبر : 1789574 | 11 آبان 1400 ساعت 16:59 | 9.8K بازدید | 4 دیدگاه

بازیکن کره‌جنوبی بهترین گلزن مسابقات شد؛

سلمانی دومین گلزن برتر زیر 23 ساله‌های آسیا

یاسین سلمانی هافبک 19 ساله تیم امید، با به ثمر رساندن چهار گل در مرحله مقدماتی، در جایگاه دوم گلزنان این مرحله قرار گرفت.

سلمانی دومین گلزن برتر زیر 23 ساله‌های آسیا

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های مرحله مقدماتی برای تیم امید ایران در شرایطی خاتمه یافت که شاگردان مهدوی کیا موفق به ثبت 9 گل طی 3 مسابقه شدند و با کسب 9 امتیاز به عنوان تیم اول راهی مرحله نهایی رقابت های زیر 23 ساله های آسیا شدند.

 

در این بین یاسین سلمانی علی‌رغم اینکه در دیدار برابر نپال یک پنالتی به ثمر رساند، در همان مسابقه موفق به گلزنی شد تا با هت‎‌تریک در دیدار سرنوشت ساز مقابل تاجیسکتان، علی‌رغم اینکه در بازی با لبنان موفق به گلزنی نشد، دومین گلزن برتر این تورنمنت لقب بگیرد.

در این مسابقات پارک جئونگ این از کره جنوبی با ۵ گل زده آقای گل مرحله مقدماتی گروهی رقابتهای زیر ۲۳ سال آسیا شد. همچنین یاسین سلمانی و علی هاشم از قطر به صورت مشترک با ۴ گل زده در جایگاه دوم قرار گرفتند.

از تیم امید ایران مهدی لموچی و حسین نخودکار هر کدام دو گل برای تیم ملی زیر ۲۳ سال ایران به ثمر رساندند و میلاد کر هم یک گل زد که در دیدار برابر لبنان بود.

 

گفتنی است تیم امید ایران در این مسابقات دو پنالتی را از دست داد که اولین در بازی با نپال توسط سلمانی هدر رفت و دومی توسط سامان فلاح در دیدار برابر لبنان.

 

دیدگاه‌ها