کد خبر : 1789713 | 12 آبان 1400 ساعت 11:47 | 35.4K بازدید | 10 دیدگاه

ستاره ایرانی ۴ سال دیگر در تیم بلژیکی؛

تصمیم عجیب علی قلی‌زاده با تمدید قرارداد

بازیکن ایرانی شارلوا در اقدامی عجیب و غیرمنتظره برای 4 سال دیگر قراردادش را با این تیم بلژیکی تمدید کرد.

تصمیم عجیب علی قلی‌زاده با تمدید قرارداد

به گزارش "ورزش سه"، علی قلی زاده وینگر ایرانی شارلوا که روزهای خوبی را در این تیم سپری می کند، قراردادش را تا سال 2025 با این تیم تمدید کرد. مهدی بیات مالک ایرانی شارلوا با انتشار عکسی از خودش و قلی زاده در توئیتر، از تمدید قرارداد این بازیکن تا 4 سال دیگر خبر داد.

 

قلی‌زاده در سال 2018 از تیم سایپا جدا و راهی شارلوا شد. در تابستان امسال اخبار زیادی پیرامون علاقه باشگاه های فرانسوی به این وینگر ملی پوش منتشر شد اما در نهایت قلی زاده در شارلوا ماندگار شد و حالا تا 4 سال دیگر لباس این تیم را بر تن خواهد کرد.

 

این وینگر ایرانی که در مدت اخیر به عضو ثابتی از ترکیب تیم ملی ایران تبدیل شده بود و در دیدارهای اخیر شارلوا نیز بسیار  خوب و موثر ظاهر شده بود، انتظار می رفت که با پایان قراردادش راهی تیم اروپایی دیگری در لیگ بهتری شود و یا حداقل به یکی از تیم های بزرگ بلژیک بپیوندد اما قلی زاده در اقدامی غیر منتظره تصمیم گرفت تا 4 سال دیگر قراردادش را با شارلوا تمدید کند که اقدام عجیبی به نظر می رسد.

 

1660580

 

وب سایت walfoot بلژیک با تیتر "خبر عالی برای گورخرها و هوادارانش" نوشت: دو هفته پس از ریوتا موریوکا، نوبت به یکی دیگر از بازیکنان قدرتمند شارلوا رسید تا قراردادی طولانی مدت با این تیم امضا کند. پس از اینکه بازیکن ژاپنی 3 سال دیگر قراردادش را تمدید کرد، حالا وینگر ایرانی نیز 4 سال دیگر در این تیم می ماند.

 

این رسانه در ادامه نوشت: علی قلی زاده از زمان حضور در شارلوا در 98 بازی 19 گل به ثمر رسانده و 22 پاس گل داده است. او چندین هفته است که در فرم درخشانی ظاهر شده است. این بازیکن با چهار گل و یک پاس گل در چهار بازی اخیر لیگ، تا حد زیادی در بازگشت شارلوا به رتبه های بالای جدول سهم زیادی داشته است. این تیم اکنون در رتبه پنجم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

دیدگاه‌ها