کد خبر : 1789743 | 12 آبان 1400 ساعت 13:54 | 13.5K بازدید | 12 دیدگاه

تاکید مصطفوی به اهمیت حل یک موضوع مهم؛

نمی توانیم به یک خانم بگوییم به ورزشگاه نیا!

رییس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای اعلام کرد که در مورد مساله ورود بانوان نمی توانند به AFC دروغ بگویند.

نمی توانیم به یک خانم بگوییم به ورزشگاه نیا!

به گزارش "ورزش سه"، بحث ورود بانوان به ورزشگاه همچنان یکی از بحث های داغ فوتبال ایران است. بعد از تکذیب خبر بررسی این موضوع در مجلس توسط کامرانی فر، امروز داریوش مصطفوی از لزوم حل سریع موضوع خبر داده و گفت که کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای نمی تواند گزارش دروغ به AFC بدهد.

 

او در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از موارد موجود در آیین نامه حرفه ای بحث ورود بانوان به ورزشگاههاست گفت: در آیین نامه حرفه ای مساله بانوان هم است. نصف ممکلت ما را بانوان تشکیل می دهند نمی توانیم به یک خانم بگوییم که با رعایت تمامی مسائل به استادیوم نیا! اگر این کار را نکنند ما هم باید نظر خودمان را به کنفدراسیون بدهیم چون نمی توانیم دروغ بگوییم. چون ما به آنها 16 صفحه تعهد و امضا دادیم. فیفا تاکید ویژه ای روی این موضوع دارد.

 

مصطفوی تاکید کرد که این موضوع باید هرچه سریع تر حل شود: خود رئیس فیفا از رئیس جمهور وقت قول گرفت. به نظرم این بار کارها آسان تر باشد. امیدوارم هم دولت، هم رئیس جمهور و هم وزیر ورزش کمک کنند. رایی که کمیته صدور مجوز حرفه ای می دهد قابل تجدید نظر نیست. اگر این ها تجدید نظر می خواهد باید به CAS بروند و این نمی ارزد. باید دولت فکر عاجلی در مورد ورود بانوان به ورزشگاه بکند، کار سختی نیست. بانوان ما همگی منظم و شریف هستند و می آیند در جایگاه خودشان نشسته و بازی را تماشا می کنند.

دیدگاه‌ها