کد خبر : 1789920 | 13 آبان 1400 ساعت 13:15 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش مدافع دورتموند به اخراج؛ باورم نمی شد

متس هوملس، مدافع آلمانی دورتموند، تاکید کرد که در برابر آژاکس به اشتباه از زمین مسابقه اخراج شده است.

واکنش مدافع دورتموند به اخراج؛ باورم نمی شد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار شب گذشته دورتموند و آژاکس که با نتیجه 3-1 به سود تیم هلندی به پایان رسید یک اتفاق جنجالی را به خود دید؛ جایی که در نیمه اول بازی مدافع آلمانی دورتموند یعنی متس هوملس بعد از خطا روی بازیکن آژاکس با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد.

 

بعد از پخش شدن تصاویر آهسته به نظر می‌رسید که آنتونی اولیور، داور انگلیسی مسابقه، تصمیمی کاملا بحث برانگیز و سختگیرانه اتخاذ کرده و شاید بهتر بود که به دادن یک کارت زرد به هوملس اکتفا کند؛ با این حال اولیور مدافع دورتموند را اخراج کرد و همین موضوع اعتراض هوملس و دیگر بازیکنان این تیم را در پی داشت.

 

 

1660871

 

 

اما متس هوملس بعد از پایان بازی واکنش جالبی به دریافت کارت قرمز داشت و گفت: "من متوجه نمی شوم در مسابقاتی در سطح چمپیونزلیگ داور چطور به چنین صحنه هایی کارت قرمز نشان می دهد. من کاملا تعجب کرده بودم. این یک تصمیم اشتباه و پوچ است. من دوباره در رختکن از داور مسابقه سوال خواهم کرد زیرا علاقه مند هستم که ببینم چه دیده است. آنتونی خودش پیش من آمد و گفت این خطا کارت قرمز نداشته است. او یک فوتبالیست فوق العاده است اما هنوز باید به یاد بگیرد که جوانمردی بیشتری داشته باشد."

دیدگاه‌ها