کد خبر : 1790121 | 14 آبان 1400 ساعت 17:15 | 8K بازدید | 4 دیدگاه

ناگلزمان: من عاشق فوتبال هجومی هستم

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، تاکید کرد که این تیم در بازی فردا برابر فرایبورگ کار دشواری خواهد داشت.

ناگلزمان: من عاشق فوتبال هجومی هستم

به گزارش "ورزش سه"، صدرنشین رقابت‌های بوندسلیگا یعنی بایرن مونیخ فردا شب در چارچوب هفته یازدهم میزبان فرایبورگ خواهد بود؛ تیمی که در این فصل نتایج فوق العاده ای کسب کرده و تنها با ‏سه امتیاز کمتر نسبت به بایرن در رده سوم جدول قرار گرفته است بنابراین شاگردان یولیان ناگلزمان کار آسانی برای برد و تثبیت صدرنشینی نخواهند داشت.

 

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل فرایبورگ گفت: "وضعیت تیم خوب به نظر می‌رسد. برای بازی فردا مارسل سابیتزر را در اختیار نخواهیم داشت. او عفونت گوارشی دارد. به جز او همه بازیکنان دیگر را در اختیار خواهیم داشت."

 

 

1661260

 

 

دیدار برابر فرایبورگ: "فرایبورگ تیم بسیار مستحکمی است و به لطف مربی خود در این جایگاهی که الان حضور دارد، قرار گرفته است. آنها در دفاع بسیار منظم عمل می کنند و با سرعت و اشتیاق زیادی هم بازی می‌کنند. به همین دلیل بازی در برابر آنها بسیار دشوار خواهد بود. رقابت زیادی وجود دارد و فکر می‌کنم که فرایبورگ و دورتموند بسیار باثبات هستند. در حال حاضر ما صدرنشین هستیم و اگر همه بازی‌ها را تا آخر ببریم قهرمان خواهیم شد؛ از جمله همین مسابقه فردا."

 

عملکرد بایرن مونیخ در فاز دفاعی: " البته که من نتیجه 5-2 را به 5-0 ترجیح نمی‌دهم. البته از 1-0 بهتر است. من عاشق جشن گرفتن گلها هستم و اگر این اتفاق بیشتر رخ دهد بهتر خواهد بود. من عاشق فوتبال هجومی هستم اما باید یک تعادل خوب و با ثبات بین دفاع و حمله وجود داشته باشد."

 

 

1660528

دیدگاه‌ها