کد خبر : 1790351 | 15 آبان 1400 ساعت 14:25 | 88.4K بازدید | 16 دیدگاه

در انتظار یک بارسای جذاب

وعده بارسلونا به ژاوی، سه خرید جدید در ژانویه

رئیس باشگاه بارسلونا دیروز در جمع هواداران این باشگاه تایید کرد که قصد خرید سه بازیکن جدید در زمستان را دارند. یکی از آنها،بازیکنی نام آشنا برای فوتبال اسپانیاست که در چین بازی می کند.

وعده بارسلونا به ژاوی، سه خرید جدید در ژانویه

به گزارش "ورزش سه"، روز برای باشگاه بارسلونا عجیب و پیچیده سپری شد. ابتدا باشگاه السد با انتشار بیانیه ای تایید کرد که ژاوی راهی بارسا خواهد شد تا هدایت این تیم را برعهده بگیرد اما پس از گذشت چند ساعت، باشگاه کاتالان حاضر به تایید این خبر نشد.

مشکل به مساله فرپلی مالی مربوط می شد. السد عنوان کرده بود که بارسا قرار است 5 میلیون یورو بند فسخ ژاوی را پرداخت کند اما این مساله باعث می شد تا بارسا فرپلی را نقض کند و به همین دلیل حاضر به تایید بیانیه باشگاه قطری نبود.

 

 

1661469

 

 

در نهایت بامداد امروز بود که بارسلونا اعلام کرد ژاوی جانشین قطعی رونالد کومان خواهد بود. به نظر می رسد ژاوی خود بخشی از رقم فسخ قرارداد را پرداخت کرده تا بارسا با مشکلی مواجه نشود.

 

 

1661560

 

 

خوان لاپورتا رئیس بارسا که همراه کاروان تیم راهی ویگو شده(بارسا امروز به مصاف سلتا می رود)، در جمع هواداران تیم ضمن تایید توافق با ژاوی اعلام کرد که احتمالا در ژانویه سه بازیکن جدید به بارسا اضافه خواهند شد:« همه چیز از این پس با مشورت و توافق ژاوی خواهد بود و اگر او موافق باشد، بازیکن جدید به تیم اضافه خواهد شد. در حال حاضر برای تقویت تیم در زمستان قصد جذب سه بازیکن را داریم و البته همه چیز منوط به خارج شدن نام سه بازیکن از فهرست است تا فرپلی مالی را نقض نکنیم.»

 

 

1661559

 

 

طبق ادعای آاس، یکی از این بازیکنان سدریک باکامبو است. ستاره کنگویی سابق ویارئال که چند سالی است برای بیجینگ سینوبو در فوتبال چین بازی می کند. ستاره ای که بین 2015 تا 2018 در 101 بازی برای ویارئال موفق به زدن 47 گل شده بود و از 1 ژانویه بازیکن آزاد خواهد بود. او برای تیم فعلی خود نیز در 87 بازی توانسته 58 گل بزند.

 

 

1661558

 

 

بارسا به دلیل مصدومیت مارتین برایثویت و سرخیو آگوئرو به شدت نیاز به تقویت خط حمله خود دارد و باکامبو با توجه به تجربه بازی در لالیگا، گزینه ای مناسب خواهد بود.

برایثویت در ابتدای فصل مصدوم شد و شاید ادامه بازی ها را از دست بدهد و آگوئرو نیز هفته گذشته به دلیل مشکل قلبی راهی بیمارستان شد و فعلا تا سه ماه قادر به بازی نخواهد بود.

 

باکامبو پیش از این در دو مقطع دیگر نیز مورد توجه بارسا قرار داشت. یک بار در فصل 20-2019 و پس از مصدومیت لوئیس سوارز که تا پای پلکان هواپیما هم رفت ولی سپس بارسا توافق را به هم زد. بار دیگر تابستان امسال بود که باشگاه چینی رقمی غیرمعقول را تقاضا کرد تا مذاکرات به بن بست بخورد. باید دید این بار طلسم خواهد شکست یا خیر.

 

 

 

دیدگاه‌ها