کد خبر : 1790444 | 15 آبان 1400 ساعت 19:29 | 44.3K بازدید | 1 دیدگاه

فریم به فریم با گل جنجالی استادیوم آزادی

پرسپولیس در ثانیه‌های پایانی نیمه اول با گلی که دو مدعی داشت از حریف عقب افتاد و خیلی زود توسط عیسی آل کثیر در نیمه دوم آن را جبران کرد.

فریم به فریم با گل جنجالی استادیوم آزادی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یحیی گل محمدی با گلی که در فاصله چند ثانیه مانده به پایان نیمه اول توسط گل گهر به ثبت رسید، عقب افتاد تا شرایط برای کسب برد در این جدال مقابل شاگردان امیر قلعه نویی برای آنها سخت شود. 

 

در نیمه دوم اما عیسی آل کثیر از آشفتگی و اشتباه خط دفاعی گل گهر به خوبی سود برده و توانست تیمش را به گل مساوی برساند. گلی که آبی‌پوشان سیرجانی به ثمر رساندند اما دو مدعی داشت؛ امین پورعلی که اولین ضربه را به ارسال سعید صادقی داشت مدعی ثبت گل تیمش بود و از سوی دیگر آرمین سهرابیان نیز که در آستانه دروازه پرسپولیس سعی داشت توپ را وارد گل حریف کند، مدعی بود که توپ به سرش برخورد کرده و ژست شادی گل خود را ثبت کرد. 

 

این تصاویری است که امیرحسین خیرخواه عکاس ورزش سه ثبت کرده و لحظه ورود توپ به دروازه بوژیدار رادوشوویچ را نشان می‌دهد. جایی که آرمین سهرابیان در غفلت مدافعان پرسپولیس صاحب موقعیت شده و البته باید دید توپ پیش از ورود به دروازه به سرش برخورد کرده یا همان اثری که پورعلی روی آن گذاشته، گل سیرجانی‌ها را رقم زده است.

 

1661710

 

1661713

 

1661714

 

1661711

دیدگاه‌ها