کد خبر : 1790448 | 15 آبان 1400 ساعت 19:58 | 5.9K بازدید | 1 دیدگاه

بایرن ۲-۱ فرایبورگ؛ تیم ناگلزمان ول‌کن صدر نیست

بایرن مونیخ موفق شد با نتیجه 2-1 فرایبورگ را شکست دهد تا همچنان صدر جدول بوندسلیگا را حفظ کرده باشد.

بایرن ۲-۱ فرایبورگ؛ تیم ناگلزمان ول‌کن صدر نیست

به گزارش "ورزش سه"، صدرنشین رقابت های بوندسلیگا یعنی بایرن مونیخ از سری مسابقات هفته یازدهم به مصاف فرایبورگ رده سومی رفت که این دیدار با نتیجه 2-1 به سود تیم میزبان خاتمه یافت.

 

این فرایبورگ گفت که شروع بهتری داشت و می توانست در لحظات ابتدایی بازی گل برتری را به ثمر برساند. اشتباه بد از جاشوا کیمیش باعث شد بازیکن فرایبورگ با دروازه‌ بایرن تک به تک شود اما توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه نویر عبور کرد.

 

در ادامه این بایرن مونیخ بود که مطابق انتظار توپ و میدان را در اختیار گرفت و نهایتا توانست در دقیقه 30 به گل اول دست پیدا کند. لئون گورتزکا روی پاس فوق العاده توماس مولر با دروازه فرایبورگ تک به تک شد و با ضربه ای دقیق گلزنی کرد تا نتیجه 1-0 شود.

 

 

1661726

 

1661722

 

 

در ادامه نیمه اول نیز بایرن مونیخ توپ و میدان را در اختیار داشت اما نتوانست فرصت‌ خاصی برای گلزنی ایجاد کند تا مسابقه در پایان 45 دقیقه ابتدایی با همان یک گل به سود تیم میزبان خاتمه پیدا کند.

 

بازی در نیمه دوم کاملا متعادل آغاز شد و با وجود اینکه بایرن مونیخ کنترل مسابقه را در اختیار داشت اما نمی توانست موقعیت خاصی روی دروازه حریف خود ایجاد کند.

 

در 75 نهایتاً بایرن مونیخ توانست گل دوم را به ثمر برساند. همکاری سه نفره بازیکنان بایرن با پاس نهایی لروی سانه برای روبرت لواندوفسکی همراه شد و این بازیکن نیز دروازه خالی فرایبورگ را باز کرد تا نتیجه 2-0 شود.

 

 

1661723

 

1661724

 

 

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد فرایبورگ توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند. یانیک هابرر با یک ضربه زیبا موفق شد دروازه مانوئل نویر را باز کند تا نهایتاً بازی با نتیجه 2-1 تمام شود.

دیدگاه‌ها