کد خبر : 1790603 | 16 آبان 1400 ساعت 12:28 | 10.6K بازدید | 1 دیدگاه

فوتبال ساحلی؛ قهرمانی موکول شد به دوره بعد

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از دست یابی به عنوان پر افتخارترین تیم فوتبال ساحلی در جام بین قاره ای باز ماند و روس ها به این افتخار دست پیدا کردند.

فوتبال ساحلی؛ قهرمانی موکول شد به دوره بعد 

به گزارش "ورزش سه"، جام بین قاره ای از سال 2013 در امارات آغاز بکار کرده و پیش از برگزاری مسابقات این دوره ایران – روسیه و برزیل با قهرمانی در سه دوره از بازی ها پر افتخار ترین تیم ها بودند که ایران می توانست با برتری در برابر روسیه به عنوان قهرمانی چهارم دست پیدا کند و  پرافتخارترین تیم فوتبال ساحلی در جام بین قاره ای شود اما روس ها به این عنوان دست پیدا کردند چرا که در بازی پایانی روسیه به برتری 3-2 رسید. 

 

مصاف ایران – روسیه در بازی های گروهی هم به نتیجه 4-3 به سود روس ها به پایان رسید. بااین حال کسب عنوان نایب قهرمانی در جام بین قاره ای بازگشت شکوهمند تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به مسابقات بین المللی بود. به این خاطر که تیم ملی فوتبال ساحلی در سال 2019 در آخرین تورنمنت با شکست 3-2 در برابر ژاپن حضور در جام جهانی پاراگوئه را از دست داد و در ادامه با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا از حضور در جام جهانی فوتبال ساحلی در روسیه هم محروم شد. 

 

قهرمانی چهارم تیم ملی فوتبال ساحلی در جام بین قاره ای موکول شد به دوره بعد بازی ها. بدون شک شاگردان هاشم پور قصد داشتند با قهرمانی در جام بین قاره ای به کار پایان دهند و تنها یک گل کم آوردند. با  این حال همان طور که گفته شد بازگشت به جمع مدعیان قهرمانی فوتبال ساحلی در جهان برای ایرانی ها یک شروع خوب و دوباره بود و البته بار دیگر متوجه شدند برای قهرمانی در جام بین قاره ای باید بیشتر تلاش کنند.

 

1662005

دیدگاه‌ها