کد خبر : 1790661 | 16 آبان 1400 ساعت 16:37 | 5.6K بازدید | 1 دیدگاه

توقف غیرمنتظره یاران آزمون مقابل قعرنشین

زنیت سنت‌پترزبورگ در حضور مهاجم ایرانی خود برابر اورال به تساوی رسید.

توقف غیرمنتظره یاران آزمون مقابل قعرنشین

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب بازی‌های هفته چهاردهم و ماقبل پایانی دور رفت لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال زنیت سنت‌پترزبورگ که سردار آزمون را برای چهارمین مسابقه پیاپی در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت ۱۴:۳۰ امروز در ورزشگاه سنترال یکاترینبورگ مقابل تیم قعرنشین اورال قرار گرفت.

 

زنیت سنت‌پترزبورگ که انتظار می‌رفت کار راحتی مقابل اورال پایین جدولی داشته باشد، نتوانست روند بردهای خود را در دیدار امروز ادامه بدهد و به یک امتیاز برابر حریف خود رضایت داد.

 

تیم فوتبال زنیت در روزی که کلودینهو، هافبک میانی خود را در دقیقه ۵۱ بخاطر اخراج از دست داد، به تساوی بدون گل مقابل اورال رسید تا ۳۰ امتیازی شود و صدرنشین جدول لیگ برتر روسیه بماند.

یاران آزمون با توجه به فاصله سه امتیازی با تیم دوم جدول لیگ برتر روسیه، در صورت کسب یک امتیاز در دیدار هفته پانزدهم مقابل نیژنی نووگراد قهرمان نیم‌فصل خواهند شد.

 

سردار آزمون، ستاره ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ که در دو هفته اخیر لیگ برتر روسیه ۲ گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده و همچنین در دیدار اخیرشان در لیگ قهرمانان اروپا برابر یوونتوس یک گل زده بود، در مسابقه امروز مقابل اورال نتوانست این روند را دنبال کند.

دیدگاه‌ها