کد خبر : 1791319 | 19 آبان 1400 ساعت 16:15 | 8.4K بازدید | 2 دیدگاه

مولر: قول نمی‌دهم فردا حریف را گلباران کنیم

ستاره تیم ملی آلمان فقط پیروزی برابر لیختن اشتاین را می خواهد و قول گلباران کردن این تیم را نداد.

مولر: قول نمی‌دهم فردا حریف را گلباران کنیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان فردا شب باید در دیداری خانگی از مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر باید به مصاف با لیختن‌اشتاین برود و سپس یکشنبه هفته آینده باید در بازی آخر خود در این چارچوب در خانه ارمنستان به میدان برود.

مانشافت در حال حاضر با 21 امتیاز صدرنشین گروه J مرحله انتخابی جام جهانی 2022 در منطقه اروپاست و پیش از این صعودش به مرحله پایانی این رقابت‌ها قطعی شده است.

 

 

1663082

 

 

توماس مولر ستاره مانشافت در نشست خبری این بازی گفت:« بازی ساده ای نخواهد بود و اینطور نیست که به راحتی گل بزنیم. در بازی رفت از موقعیت های مان به خوبی استفاده نکردیم و کمی مشکلات روحی نیز داشتیم. قول نمی دهم فردا حریف را گلباران کنیم. برای من فقط پیروزی مهم است و نه تعداد گل هایی که خواهیم زد.»

 

مولر در مورد شرایط آلمان گفت:« غایبان زیادی داریم ولی به بازیکنانی که جایگزین شده اند اگر نگاه کنید، متوجه خواهید شد که چقدر به خاطر داشتن چنین استعدادهایی در فوتبال آلمان خوش شانس هستیم. با همین تیم نیز از حریفان پیش رو شرایط بهتری داریم ولی نه اینطور که به راحتی برنده شویم.»

 

 

1612477

 

 

ابتلای نیکولاس زوله و 4 بازیکن دیگر به کرونا:«  تست نیکولاس مثبت شد و در مجموع 5  نفر اردو را ترک کردند. در هر صورت شرایطی است که باید خودمان را با آن وفق دهیم. در هفته های اخیر سوالات زیادی در مورد واکسیناسیون مطرح شده ولی به شخصه نمی توانم در این مورد پاسخگو باشم. قوانینی وجود دارند و باید به آنها احترام گذاشت. مثل فوتبال که در آن فقط گلر می تواند از دستش استفاده کند. نمی توانم در مورد اینکه برخی مخالف واکسیناسیون هستند، نظر بدهم.»

 

کناره گیری لوو از تیم ملی:« 108 بازی ملی دارم که 106 تایش احتمالا تحت هدایت یوآخیم لوو بوده است. برای او احترام زیادی قائلم و خاطرات فراوانی باهم داریم. بسیار دوست دارم بار دیگر او را ملاقات کنم.»

 

دیدگاه‌ها