کد خبر : 1791328 | 19 آبان 1400 ساعت 17:30 | 15.2K بازدید | 2 دیدگاه

موراتا:

انتقاد و فحاشی من را عصبانی نمی کند

آلوارو موراتا، ستاره اسپانیایی یوونتوس، به انتقاداتی که نسبت به او مطرح می‌شود واکنش نشان داد.

انتقاد و فحاشی من را عصبانی نمی کند

به گزارش "ورزش سه"، وضعیت آینده آلوارو موراتا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. قرارداد مهاجم اسپانیایی با یوونتوس در پایان فصل به اتمام می‌رسد و بیانکونری می‌تواند با پرداخت 35 میلیون یورو این بازیکن را به شکل دائمی به خدمت بگیرد. موراتا تا به اینجای فصل چهار گل به ثمر رسانده اما مشخص نیست که آیا یوونتوس برای حفظ او برنامه ای خواهد داشت یا خیر.

 

 

1651690

 

 

در همین راستا ستاره اسپانیایی به شایعات پیرامون آینده اش و همچنین انتقالات که نسبت به او مطرح می شود واکنش نشان داده است. موراتا در این باره گفت: "همه ما تحت فشار هستیم.  شاید مردم بیشتر در مورد من صحبت کنند زیرا من به شکل قرضی در اینجا حضور دارم اما وقتی که شما مسئول سرنوشت خود نیستید، تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که به تلاش کردن ادامه دهید.

 

هیچ کس کامل نیست. ما ماشین نیستیم، می دانم از من چه می خواهند. انتقاد و فحاشی من را عصبانی نمی کند، حتی اگر آزارم دهد. داخل زمین می‌توانند به من توهین کنند یا به من تف کنند، اما بیرون وقتی با همسرم یا با بچه‌هایم به گردش می‌روم، قضیه فرق می‌کند."

 

 

1648161

 

 

موراتا همچنین درباره مصدومیتی که اخیراً پشت سر گذاشت نیز گفت: " تقریباً یک ماه دور از میادین بودم و عجله داشتم که برگردم، با وجود اینکه هنوز از نظر بدنی آماده نبودم. من باید خیلی بیشتر کار می کردم اما نمی توانستم برای تیم گلزنی کنم. من در آخرین بازی ها به عنوان وینگر به میدان می‌رفتم اما در عین حال مهم این است که فقط بازی کنم و آنچه که مربی از من می‌خواهد را انجام دهم. البته من دوست دارم بهتر بازی کنم و گل های بیشتری بزنم.  قبل از مصدومیت حالم خوب بود."

دیدگاه‌ها