کد خبر : 1791788 | 22 آبان 1400 ساعت 13:32 | 11.8K بازدید | 11 دیدگاه

آغاز شد؛ تلاش سیتی برای جذب کین در ژانویه

مدیران سیتی قصد دارند بار دیگر برای جذب هری کین، ستاره تاتنهام، اقدام کنند.

آغاز شد؛ تلاش سیتی برای جذب کین در ژانویه

به گزارش "ورزش سه"، کین از مدت‌ها قبل در پی ترک تاتنهام و پیوستن به باشگاهی جدید است و احتمال دارد این اتفاق در پنجره نقل و انتقالات زمستانی پیش رو رخ دهد.

با این حال گفته می‌شود که آنتونیو کونته، سرمربی جدید تاتنهام، به صورت جدی قصد دارد که این ستاره انگلیسی را در ترکیب تیمش حفظ کند.

پیش از این ESPN مدعی شده بود که مدیران باشگاه تاتنهام به این مربی ایتالیایی اطمینان خاطر داده‌اند که می‌تواند روی حضور کین در این تیم و برای پیشبرد برنامه‌هایش حساب کند.

کاپیتان تیم ملی انگلیس تابستان خوبی را پشت سر نگذاشت، چرا که به همراه تیم ملی کشورش در فینال جام ملت‌های اروپا و در ضربات پنالتی برابر ایتالیا شکست خورد و در رده باشگاهی نیز انتقالش به سیتی با موفقیت صورت نگرفت.

 

1647957

 

همین موضوع باعث شد که افت محسوسی در عملکرد این بازیکن از ابتدای فصل جاری در لیگ برتر دیده شود که بسیاری آن را مربوط به بی‌انگیزگی او می‌دانستند. کین در 10 بازی لیگ برتر تنها یک گل به ثمر رساند و در پنج بازی اخیر موفق به باز کردن دروازه حریفان نشده است.

با این حال این مهاجم توانمند موفق شد شب گذشته در دیدار برابر آلبانی با پیراهن تیم ملی انگلیس هت تریک کند تا نشان دهد که بار دیگر در حال برگشت به دوران اوج است.

بسیاری از رسانه‌های انگلیسی امروز مدعی شدند که مدیران باشگاه منچسترسیتی قصد دارند برای جذب این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به صورت جدی با مدیران تاتنهام وارد مذاکره شوند و پیشنهاد جدیدی را برای کین ارائه دهند.

پپ گواردیولا در تلاش است تا فقدان یک مهاجم نوک بالفطره در تیمش را جبران کند و با خرید کین، شرایط خط حمله تیمش را تا حد زیادی تغییر دهد.

دیدگاه‌ها