کد خبر : 1791835 | 22 آبان 1400 ساعت 16:39 | 31.6K بازدید | 7 دیدگاه

خوش و بش قبل از بازی دوستانه؛

یحیی-حمیداوی؛ دو سال بعد از چک 6 میلیاردی (عکس)

سرمربی پرسپولیس برخورد گرمی با مالک باشگاه شهر خودرو داشت و دقایقی با او به صحبت پرداخت.

به گزارش "ورزش سه" از ساعت 15:10 در ورزشگاه شهید کاظمی تهران تقابل تیم‌های پرسپولیس و شهر خودرو آغاز شده است، دیداری دوستانه که یحیی گل‌محمدی و اکبر میثاقیان سرمربیان دو تیم در آن به دنبال محک زدن سطح آمادگی تیم‌شان با توجه به تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر به دلیل بازی‌های ملی هستند.

 

پیش از آن‌که مسابقه دوستانه امروز آغاز شد، کادرفنی دو تیم با یکدیگر خوش و بش داشتند و افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس به سوی نیمکت شهر خودرو رفت و برای دقایقی با اکبر میثاقیان و دستیاران وی به صحبت پرداخت.

 

هم‌چنین یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس و فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهر خودرو هم برخورد گرمی باهم داشتند و برای دقایقی حمیداوی با سرمربی سابق تیمش گپ و گفت داشت و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

 

گفتنی است که تیم فوتبال شهر خودرو در زمان حضور یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی با مالکیت فرهاد حمیداوی توانست سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد.

 

1664015

 

1664016

 

بعد از آن‌که گل‌محمدی پیشنهاد سرمربیگری پرسپولیس را دریافت کرد، مالک باشگاه شهر خودرو شرط رضایت‌نامه 6 میلیاردی گذاشت که با موافقت انصاری‎‌فرد مدیرعامل وقت پرسپولیس همراه شد اما  هنوز این مبلغ به صورت کامل به مشهدی پرداخت نشده و شهر خودرویی‌ها از این بابت از پرسپولیس طلبکار هستند که در نوع خود اتفاق جالب‌توجهی بعد از گذشت دو سال به شمار می‌رود.

دیدگاه‌ها