کد خبر : 1791842 | 22 آبان 1400 ساعت 17:36 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

هانسی فلیک: باید سال را با پیروزی تمام کنیم

هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان تاکید کرد هدف این تیم مقابل ارمنستان کسب پیروزی خواهد بود.

هانسی فلیک: باید سال را با پیروزی تمام کنیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان صعود خود به جام جهانی قطر 2022 را مسجل ساخته و دیدار فردا شب برابر ارمنستان برای این تیم تشریفاتی خواهد بود. اما هانسی فلیک، سرمرری مانشافت مدعی شد آلمان به دنبال کسب پیروزی در آخرین مسبقه خود در سال 2021 بوده و با هدف کسب سه امتیاز در این بازی تشریفاتی وارد میدان خواهد شد.

 

هانسی فلیک گفت: "این آخرین بازی خانگی برای ارمنستان خواهد بود و آنها مقابل یک تیم بزرگ بازی می کنند. حریف برای جبران آخرین شکست خود انگیزه دارد، اما ما نیز می خواهیم آنها را متوقف کنیم. ما می خواهیم به سه امتیاز دست یافته و سال را با پیروزی به پایان برسانیم.

 

1663116

 

مارک آندره تراشتگن فردا در ترکیب اصلی است. ما همچنین تصور می کنیم که کای هاورتز نیز قادر به بازی کردن خواهد بود. او امروز برای اولین بار با تیم تمرین کرد و آماده است. آنتونی رودیگر محروم است. مانوئل نویر و مارکو (رویس) هم در این مدت خلی بازی کرده اند و ما به هر دوی آنها استراحت دادیم. دروازه بان اول و دوم ما کاملا مشخص است و بازیکنان باید بدانند در چه وضعیتی قرار دارند، پس من این تصمیم را درست می دانم.

 

ما جایگزین های زیادی نداریم، اما حضور ایلکای گوندوگان و فلوریان نیوهاوس در خط هافبک نیز می تواند یک راه حل باشد. همیشه ممکن است مصدومیت هایی رخ دهد، بنابراین جایگزین ها مهم هستند. فلوریان عملکرد بسیار خوبی در تمرینات از خود نشان داده و این شانس را دارد که خودش را در ترکیب تیم ملی آلمان نیز ثابت کند.

 

بازیکنان واکسینه نشده؟ من به این موضوع فکر نمی کنم. حالا تمرکز روی بازی  فردا شب مقابل تیم ملی ارمنستان است."

دیدگاه‌ها