کد خبر : 1792618 | 26 آبان 1400 ساعت 16:15 | 12.1K بازدید | 7 دیدگاه

به دلیل مصدومیت عضلانی

اعلام مدت زمان دوری گرت بیل از میادین

گرت بیل به مدت سه هفته دیگر قادر به همراهی رئال مادرید نخواهد بود.

اعلام مدت زمان دوری گرت بیل از میادین

به گزارش "ورزش سه"، 4 روز پیش گرت بیل در یکصدمین بازی ملی خود برابر بلاروس 45 دقیقه به میدان رفت و یک پاس گل هم داد. او بین دو نیمه تعویض شد و در پایان بازی گفت که برنامه از ابتدا نیز همین بود که فقط نیمه اول را در میدان باشد.

بیل روز گذشته به مادرید برگشت چرا که بار دیگر دچار مصدومیت عضلانی شده است. او که پس از دو ماه مصدومیت به میادین بازگشته بود، بازهم از همان ناحیه قدیمی آسیب دیده و برابر بلژیک غایب بزرگ ولز بود هرچند ولزی ها با تساوی 1-1 راهی پلی آف شدند.

 

 

1664256

 

 

تیم پزشکی رئال دقایقی پیش اعلام کرد که بیل به دلیل مصدومیت عضله سولئوس پای راست، به مدت سه هفته دیگر نیز قادر به حضور در میادین نخواهد بود. او پیش از رفتن به اردوی تیم ملی ولز 9 هفته تحت نظر پزشکان رئال قرار داشت و بسیاری معتقدند هرگز نباید برای ولز مقابل بلاروس به میدان می رفت و با این کار به باشگاهی که دستمزد هنگفتی نیز به وی پرداخت می کند، توهین کرده است.

 

 

1645352

 

 

مصدومیت بیل اتفاقی منفی برای کارلو آنچلوتی سرمربی رئال است که روی او برای بازی های حساس پیش رو حساب کرده بود. رئال پس از رویارویی برابر گرانادا و شریف باید به مصاف سویا، اتلتیکو، سوسیداد و اینتر برود که بازی هایی بسیار سنگین و حساس هستند.

آخرین بازی بیل برای رئال، 7 شهریور در زمین رئال بتیس بود که کهکشانی ها 0-1 پیروز شدند.

 

 

دیدگاه‌ها