کد خبر : 1792729 | 27 آبان 1400 ساعت 11:20 | 13.2K بازدید | 2 دیدگاه

کمپانی:

بهترین و بدترین بازی‌هایم را مقابل سوارز انجام دادم

وینسنت کمپانی، کاپیتان سابق منچستر سیتی، روایت جالبی از تقابل با لوئیس سوارز داشته است.

بهترین و بدترین بازی‌هایم را مقابل سوارز انجام دادم

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز همچنان یکی از ترسناک ترین مهاجمان دنیای فوتبال محسوب می شود. اگرچه او حالا کمی پا به سن گذاشته اما همچنان گل های زیادی به ثمر می‌رساند و در اتلتیکو مادرید یک بازیکن کاملاً تعیین کننده محسوب می شود. همچنین مدافعانی هستند که هرگز تقابل های‌شان با ستاره اروگوئه ای را فراموش نمی کنند که یکی از آنها کاپیتان سابق منچسترسیتی یعنی وینسنت کمپانی محسوب می شود.

 

کمپانی که در پادکست ریو فردیناند شرکت کرده بود در واکنش به سرسخت ترین حریفی که مقابل او بازی کرده، گفت: "من می‌گویم لوئیس سوارز. از آنجایی که سوارز هر کاری که انجام می دهد غیر عادی است، تقابل با او مثل یک بازی درون یک بازی دیگر است. او روی زمین می افتد و وانمود می کند که به شدت مصدوم شده است. با این حال زمانی که شما به داور اعتراض می کنید، همان سوارز پشت سرتان قرار دارد."

 

 

1665520

 

 

کمپانی در ادامه گفت: "اگر توپ پشت سر شما باشد و به راست نگاه کنید او به سمت چپ خواهد پرید و اگر به چپ نگاه کنید به سمت راست می پرد. در مقابل سوارز بهترین و بدترین بازی‌هایم را انجام دادم چرا که سبک بازی من این بود که ببینم مقابل چه بازیکنی به میدان می روم. بنابراین اگر در مقابل او روز خوبی نداشته باشید به مشکل بر خواهید خورد. شما باید در مقابل لوئیس سوارز کاملاً در اوج باشید تا بتوانید موفق شوید."

دیدگاه‌ها