کد خبر : 1792813 | 27 آبان 1400 ساعت 17:52 | 8.1K بازدید | 7 دیدگاه

امیدوارم وضعیت شهر خودرو بهبود پیدا کند؛

تارتار: بهتر بودیم و حق‌مان 3 امتیاز بود

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن معتقد است که تیمش با یک نمایش برتر توانسته به پیروزی مقابل شهر خودرو دست پیدا کند.

تارتار: بهتر بودیم و حق‌مان 3 امتیاز بود

به گزارش "ورزش سه" مهدی تارتار سرمربی ذوب‌آهن اصفهان در نشست خبری بعد از بازی مقابل شهر خودرو خراسان، در ابتدا اشاره‌ای به شرایط بازی داشت و گفت: به حق خود در این بازی رسیدیم و به مراتب بهتر از شهرخودرو بازی کردیم.

تارتار در واکنش به مشکلات شهر خودرو این‌چنین گفت: تیم شهرخودرو مشکلات زیادی دارد و حیف است که خراسان رضوی در لیگ برتر نماینده داشته باشد؛ انتظار داریم مسئولان خراسان رضوی به کمک این تیم آمده و از شهرخودرو حمایت کنند.

سرمربی ذوب‌آهن با اشاره تاخیر پرواز دیروز تیمش، عملکرد شاگردانش را تحسین کرد و گفت: با توجه به مشکلاتی که روز گذشته برای ما به وجود آمد و در پروازمان 6 ساعت تاخیر داشتیم، بازیکنان عملکرد خوبی داشته و فداکارانه در این دیدار بازی کردند؛ بازیکنان و تیم خوبی داریم. رفاقت و همدلی در تیم ما موج می‌زند. امیدوارم بتوانیم این روند را تداوم دهیم. 

او در بخش پایانی صحبت‌های خود در واکنش به صحنه جنجالی مشکوک به پنالتی هم توضیح داد: موعود بنیادی‌فر از داوران باتجربه و بین‌المللی ایران است، یک صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه شهرخودرو رخ داد که از آن دور بودم؛ امیدوارم اشتباهی در این صحنه نکرده باشد تا روز خوب خود را تکمیل کرده باشد.

دیدگاه‌ها