کد خبر : 1792835 | 27 آبان 1400 ساعت 20:20 | 16.5K بازدید | 2 دیدگاه

4 امتیاز از 2 مسابقه؛ 

با بازگشت منصوریان آبادان جان گرفت

ابتلای علیرضا منصوریان به ویروس کرونا سبب شد تا تیمش در سه بازی ابتدایی بسیار ضعیف نتیجه بگیرد.

با بازگشت منصوریان آبادان جان گرفت 

به گزارش "ورزش سه"، طلایی پوشان آبادانی شروع بسیار ناامیدکننده ای در رقابت های لیگ بیست و یکم داشتند؛ آنها با شکست خانگی مقابل ذوب آهن کارشان را آغاز کردند و سپس در تبریز مقابل تراکتور با نتیجه عجیب 3 بر صفر مغلوب شدند و درنهایت سومین شکست این تیم مقابل شاگردان علی اصغر کلانتری باز هم در خانه رقم خورد تا این تیم با دریافت 6 گل در سه مسابقه قعرنشین جدول باشد.


این ها البته تمام اتفاقاتی بود که تا پیش از بهبود علیرضا منصوریان در اردوی آبادانی ها رقم خورد. سرمربی تیم اما پس از سه هفته به اردو بازگشت و در اولین گام توانست با نتیجه 2 بر صفر نساجی مازندران را که از تیم های با کیفیت لیگ 21 نشان داده، در ساری از پیش رو بردارد و امروز هم در آبادان مقابل گل گهر که این تیم هم شرایط بسیار خوبی دارد، شاگردان منصوریان به تساوی بدون گل دست یافتند تا در پایان هفته پنجم 4 امتیازی شوند و به رتبه دوازدهم صعود کنند.


البته طلایی پوشان آبادانی در چهار هفته آینده کار بسیار سختی پیش رو دارند و باید به ترتیب با تیم های مدعی پرسپولیس، استقلال، پیکان و سپاهان که در شروع فصل فرم خوبی داشته‌اند، بازی کنند؛ دیدارهایی که برای تیمی با مشکلات مالی عدیده می‌تواند بسیار سخت و طاقت فرسا باشد.

دیدگاه‌ها